אישה טוענת שהצליחה ללכוד שתי רוחות רפאים במצלמה בזמן חופשה בתוניסיה לפני 19 שנה. בפוסט שהעלתה לפייסבוק היא ציינה כי היא הבינה שיש משהו מפחיד בצילום רק כשחזרה לביתה.

קאטה היידו שיתפה את התמונה בקבוצה "Ghosts Caught On Camera" ברשת החברתית, והסבירה שהיא צילמה אותה כשהייתה בחופשה בצפון אפריקה בגיל 24.

סוגרים חשבון עם גלנט? הדרישה החריגה של צרפת לגבי הסדר עם חיזבאללה
"זו הפקרות": הבשורה הקשה שקיבלו נועה ארגמני והחטופים ששבו

לדבריה, היא הייתה אז עם בן זוג לשעבר והשניים החליטו להישאר ערים עד מאוחר במלון שלהם. היידו החליטה לצלם כמה תמונות של המלון, והבחינה במשהו מפחיד באחת התמונות רק כשחזרה הביתה.

היא כתבה: "הייתי בחופשה עם האקס שלי ונשארנו ערים עד מאוחר. לא היה אף אחד בסביבה, ומאוד אהבתי את המלון, אז צילמתי אותו. הייתה לי מצלמה דיגיטלית קטנה, ולא ראיתי שום דבר מיוחד במסך הקטן שלה, עד שהגענו הביתה והעלנו את התמונה למחשב".

התמונה מראה גרם מדרגות מפואר, ומצד ימין נראית דמות לבנה מטפסת במדרגות. היידו הוסיפה כי היא מאמינה שיש למעשה שתי דמויות בתמונה, כאשר השנייה נגררת אחרי הראשונה אך "מכוסה על ידי העמוד", כלומר רק "הראש" גלוי. היא שיתפה תמונות זום של שתי הדמויות לכאורה.

"מעולם לא הראיתי את זה לאף אחד מלבד החברים הקרובים והמשפחה שלי, ואני חושבת שהגיע הזמן... אז אני מקווה שתיהנו", כתבה.

חלק מן הגולשים סברו שאכן מדובר בתגלית על-טבעית. אחד כתב: "אני אף פעם לא מגיב אבל זה בהחלט נראה כאילו תפסת משהו. כל הכבוד".

אחר ציין: "בהחלט נראה כמו התגלות". שלישי הוסיף: "זו אחת מהתמונות המוזרות האלה שבהחלט יש בהן תחושה מפחידה".

אחרים אמרו שהם יכולים לראות רק דמות אחת, כשבאחת התגובות נכתב: "אני יכול לראות רק רוח רפאים אחת (אם זו רוח רפאים) וזו הרוח הלבנה".

עם זאת, חלק מן הגולשים לא השתכנעו כלל. אחד הספקנים אמר: "לעתים קרובות כשאנשים אומרים שלא היה שם אף אחד, הם לא זוכרים שמישהו היה שם. אולי אלה אנשים שנכנסו לתמונה בלי שהבחינו בהם או שהתמונה צולמה בדיוק כשמישהו יצא משדה הראייה שלהם. עם תמונה שצולמה בתאורה חלשה ועם מצלמה דיגיטלית מלפני שני עשורים, הרבה יותר סביר שזה טשטוש תנועה. זו תמונת רפאים בגלל טשטוש תנועה, אבל זו לא רוח רפאים".

לצפייה בתמונה דרך הפייסבוק