האם אתם מסוג האנשים שחותכים קיווי לשניים ואוכלים את הפרי עם כפית, או שאתם מקלפים אותו וחותכים לפרוסות? האמת שזה לא ממש משנה, כי אם אתם אוכלים את הפרי האקזוטי בלי הקליפה - לדברי הגסטרואנטרולוג ד"ר ג'וזף סלהב, אתם עושים טעות ומפסידים 50% מהסיבים. 

בהתייחסו בסרטון טיקטוק לסרטון של השחקנית ג'נה אורטגה שאכלה קיווי עם הקליפה, הרופא, הידוע בכינויו "רופא הקיבה", שיתף: "אם אתם אוכלים קיווי עם הקליפה אתם למעשה מקבלים 50% יותר סיבים וכמה ויטמינים וחומרים מזינים".

בצה"ל חושפים לראשונה: הצלחנו לנטרל את האיום הכי גדול של חיזבאללה
באופוזיציה יודעים? לפיד: "לא אהפוך את הגיוס לכלי להפלת הממשלה"

עם זאת אמר ד"ר סלהב שצריך "לשטוף את הפרי ממש טוב כדי להוריד חלק מהשערות הקטנות", אחרת התחושה לא נעימה. הוא גם המליץ לצרוך את הפירות כאשר הם רכים ולכן "קלים יותר לאכילה".

הוא הכיר בכך שחלק מהאנשים יחשבו שזה קצת מוזר לאכול קיווי בשלמותו עם הקליפה, והמליץ לחתוך אותו לפרוסות, מכיוון שכך הוא "הרבה יותר קל לאכילה". הוא הוסיף: "קיווי נהדר לבריאות המעיים. הוא מכיל המון ויטמין C. זה מאפשר לחיידקים הטובים לגדול ועוזר למנוע עצירות".

@thestomachdoc #duet with @mandyisundefeated #bloatingtips #constipationrelief #poop #constipation #breakfast ♬ original sound - Dr. Joseph Salhab

באופן לא מפתיע, לא כל משתמשי הטיקטוק התלהבו מהמחשבה לאכול קיווי עם הקליפה, למרות יתרונותיו הבריאותיים. "אני לא יכול, זה מפחיד אותי", כתב אחד מהם. 

חלק ציינו שלא יוכלו לעשות זאת מסיבות אלרגיות. "קיווי גורם לפה שלי לעקצץ, אני לא אוהב את זה", שיתף גולש. "אני לא חושב שאני מסוגל לאכול עם הקליפה. זה כל כך מוזר, לפעמים זה גם מגרד לי בשפתיים", הוסיף אחר.

אבל היו גם כאלה שאהבו את הרעיון ואמרו שהקיווי טעים הרבה יותר עם הקליפה. "אנשים חשבו שאני משוגע. זה ממש טוב", כתב גולש מרוצה.