אישה בת 74 שהוכרזה כמתה בבית האבות בו התגוררה התעוררה לחיים רגע לפני שנקברה. מותה של קונסטנס גלנץ נקבע בשעה 09:44 בבוקר 3 ביוני, אך דברים השתנו כאשר הגיעה לבית הלוויות בותרוס-מזר ולאב בלינקולן בנברסקה שבארצות הברית, לשם נלקחה.

עובדת בבית הלוויות סיפרה כי היא קפצה בבהלה כאשר הבחינה כי גלנץ נושמת. לאחר מכן היא נלקחה לבית החולים, שם הוכרזה כמתה בפעם השניה - והאחרונה.

ברדוגו לא עוצר וטוען: "המדיניות של הגרי היא שמאל מובהק"
יאיר נתניהו ממשיך להשתולל: "מפקד חיל האוויר, איפה היית ב-7.10?"

סנ"צ בן האושין, בעל ותק של 31 שנה בתפקיד, סיפר: "זה מקרה חריג מאוד. אף פעם לא ראיתי דבר כזה". הוא חשף כי בית הלוויות חייג למשטרה בשעה 11:44, ואמבולנס הגיע למקום. על הרגע המצמרר אמר: "עובדת הניחה את קונסטנס גלנץ על שולחן כדי להתחיל את התהליך וציינה שהיא נושמת. הם התקשרו מיד ל-911. היא נלקחה לבית חולים מקומי והייתה עדיין בחיים. התחלנו בחקירה של מה שקרה".

האושין הבטיח כי החקירה בעיצומה, אך עד כה אין שום סימן שמישהו ניסה לקבור את גלנץ טרם זמנה. לדבריו, "בשלב זה לא הצלחנו לאתר כוונה פלילית מצד בית האבות, אך החקירה נמשכת. גלנץ אושפזה בהוספיס בבית האבות. בזמן שהם האמינו שהיא הלכה לעולמה, משרד השריף של מחוז לנקסטר לא שלח חוקר מקרי מוות. הם לא חשבו שהם צריכים לקרוא לנו לשם חקירה של חוקר מקרי מוות. משפחתה של האישה קיבלה את ההודעה מאחר והיא הייתה בת 74", אמר.