קושאל קומאר, אסטרולוג מהודו טען בסוף חודש מאי בפוסט ב-Medium, אותו שיתף גם בלינקדאין, שמלחמת העולם השלישית תפרוץ ב-18 ביוני, כלומר אתמול. על פי פרופיל הלינקדאין שלו, מר קומאר הוא אסטרולוג וודי, שנעזר בתרשימים של יישור כוכבי לכת כדי ליצור תחזית על אירועים עתידיים.

לפיו, שנת 2024 צפויה להיות מתוחה במיוחד בכל הנוגע למלחמות באזורי לחימה ידועים כמו קוריאה, סין-טייוואן, המזרח התיכון ואוקראינה-רוסיה. הוא אף ניבא כי מתיחויות פוליטיות חריפות יובילו להתפטרות של מנהיגים וחוסר יציבות שלטונית, ובמקומות חלשים במיוחד, צבאות עשויים להשתלט על המדינה.

אמבטיית חול: השכונה שהייתה "קן הצרעות" של חמאס אינה עוד
נטלי דדון חושפת: "איבדתי חברים, נפלטתי מאירועים וספגתי חרם בוטה"

בתחזית המטרידה שלו, קבע קומאר את יום שלישי, ה-18 ביוני 2024 כתאריך בעל הסיכוי הגבוה ביותר לפרוץ מלחמה עולמית, אם כי הוא ציין גם את התאריכים 10 ו-29 ביוני כאפשרויות נוספות. תחזיתו זכתה לתשומת לב רבה ברשתות החברתיות, במיוחד לאור העובדה שרק לאחרונה פרסמו רשויות בבריטניה הנחיות לאזרחים לגבי אגירת ציוד במקרה של מלחמה.

29 ביוני? סמנו ביומן (צילום: אינג'אימג')
29 ביוני? סמנו ביומן (צילום: אינג'אימג')

אז מאחר ולא ב-10 ביוני ולא אתמול (18 ביוני) פרצה מלחמת עולם שלישית במספר, נראה שכל שנותר לנו הוא להמתין ל-29 ביוני כדי לגלות האם "נוסטרדמוס ההודי" צדק.

חשוב לציין שתחזיות אסטרולוגיות אינן מדע מדויק, וכי מדובר בחיזוי בלבד.