קבוצה של "חייזרים שעירים ואפורים" הופיעה פעם על כדור הארץ ושלטה במוחם של סוכנים אמריקאים חשאיים כדי למנוע מהם לשחזר אתר התרסקות עב"מים.

הטענה פורסמה בשנת 1999 במאמר במגזין עב"מים תחת שם העט גרג הליפקס, שם נזכר המחבר בסיפור של מישהו בשם סדג' מאסטרז, שהיה חלק מצוות שניסה להחזיר עב"ם שהתרסק.

ימים גורליים בפתח: התאריך בו תחל מלחמת העולם ה-3 לפי "נוסטרדמוס ההודי"
בן גביר במתקפה בלתי נתפסת על נתניהו: "לעשות פוליגרף גם לבעלי קוצב לב"

כעת, אי-מיילים שפורסמו על ידי מדען ה-CIA לשעבר, האל פוטהוף, ואנליסט לשעבר בחטיבת מדעי החיים של ה-CIA, קיט גרין, מחזירים את הטענה לכותרות. מאסטרז טען שמדובר ב"מבצע החשאי האמריקאי השחור ביותר" והוסיף כי היו מעורבים בו כמה חברים בקהילת המודיעין - אך כולם נבדקו בנוגע לפרופיל הפסיכולוגי שלהם.

לפי דו"ח חדש שמתייחס לאי מיילים החייזרים תוארו כ"קטנים, אפורים ושעירים" והופיעו בניו מקסיקו, במערב התיכון ומול חופי דנמרק.

"בדו"ח נכתב כי "קצין צבא אלמוני סיפר בשיחה עם פסיכולוג שלאחר ההתרסקות של העב"ם 'ספינה' גדולה הופיעה מעל אתר ההתרסקות ואמרה באופן טלפתי לצוות החילוץ לא לשחזר את כלי השיט".

חללית, חייזרים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
חללית, חייזרים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

עוד נכתב, כי "הצוות חווה אז 90 דקות של זמן חסר ולא היה מסוגל לחלוק את המידע עד שהם 'שוחררו' באופן טלפתי ויכלו לעשות זאת". הפסיכולוג קבע: 'לאפורים הקטנים יש שליטה במחשבה והם מקרינים אמפתיה'".

יצוין כי לא פורסמו אזכורים נוספים למפגש, אך המסמך, שפורסם השבוע בפורום "רדיט" טוען כי ל-CIA יש גם יותר מ"שני מיליון חשבונות של תצפיות עב"מים על ידי אנשי צבא ואזרחים אמריקאים שמעולם לא נחקרו".