פייסבוק מרקטפלייס ידוע כמקום בו מוכרים וקונים פריטים הזויים ומוזרים, אבל פוסט שפורסם שם לאחרונה הותיר את המשתמשים המומים לחלוטין. והפעם: אדם הציע למכור המבורגר אכול של רשת "Five Guys" האמריקאית כולל עטיפת נייר הכסף המקורית שלו.

לא ברור האם זו בדיחה או שהוא היה רציני, אך משתמש שנתקל בפוסט בפייסבוק שיתף בו את הגולשים בפורום "רדיט" וכתב: "חיפשתי ספה בפייסבוק מרקטפלייס ואז זה צץ".

הפועלים, המתלבטים והמאוכזבים: אלו האנשים שיכריעו מי יישב בבית הלבן | פרויקט מיוחד
"סנסציה ברמה עולמית": התגלית הנדירה שהתגלתה בקרקעית הים התיכון

הגולשים היו משועשעים לנוכח הפריט שהוצע למכירה. אחד מהם כתב: "אני חולה וזה הצחיק אותי, תודה", בעוד אחר ציין: "נראה כמו עסקה", וצחק על העובדה שההמבורגר עולה בדרך כלל 9.39 דולר כשהוא שלם וטרי. גולש נוסף עודד אותו לצאת להרפתקה קולינרית: "יאללה, תהיה הרפתקן!", כתב. 

בפייסבוק מרקטפלייס משתמשים למעלה ממיליארד משתמשים מדי חודש. אפשר למצוא שם, כפי שאתם רואים, כמעט כל דבר, החל מגאדג'טים טכנולוגיים ועד מנועים.

בפייסבוק מרקטפלייס מדגישים: "בדקו היטב עסקאות שנראות טובות מכדי להיות אמיתיות. נוכלים עלולים להציע פריטים במחיר נמוך כדי לפתות אתכם לרכוש ואז להונות אתכם. אל תשלחו פיקדונות עבור פריטים בעלי ערך גבוה (דירות, מכוניות וכו') מבלי לוודא שהם אמיתיים תחילה. במידת האפשר, נסו לאשר את קיומם ובעלותם באופן אישי או בצ'אט וידאו לפני העברת התשלום".

Hmmm...
byu/BeginningVolume420 inWeird