חוקר תופעות על-טבעיות שביקר בבית חולים נטוש טען שהמקום כל כך מפחיד ומצמרר שאפילו המשטרה לא מעזה להיכנס פנימה. ה"דיילי מירור" דיווח כי צייד הרוחות מוקסלי בדק את בית החולים הנטוש "מינווד פארק" בלידס שבבריטניה כשהבחין בניידת משטרה שהגיעה למקום. "המשטרה עצרה בחוץ, הם ראו אותי עומד שם בזמן שצילמתי", אמר.

מוקסלי חש שהשוטרים לא היו בדיוק "להוטים" להצטרף אליו לביקור המפחיד. "הם אפילו לא באו לשאול מה אנחנו עושים, הם פשוט ישבו שם ואז נסעו", הוסיף, ורמז שאולי הייתה להם סיבה טובה להתרחק.

לא יכול להסתתר: משפט אחד בנאום נסראללה חשף את האמת על מצבו
ח"כ פינדרוס הפתיע: אם התנאי הבא ימולא - החרדים יתגייסו

הבניין המפואר הוקם בשנות ה-60 של המאה ה-19 והפך לבית לאנשים עם לקויות למידה בשנת 1919. על פי הדיווח, סיפורים על משטר נוקשה ועונשים חמורים על טעויות קטנות נשמעו מפי אלה שאיתרע מזלם להיות מוצבים שם.

הן הצוות והן הדיירים התלחשו ביניהם על "גברת אפורה" שצועדת על גרם המדרגות המפואר של האחוזה באישון לילה. מוקסלי עצמו טען שהוא ראה את השמלה של האישה כשחקר את האולם.

חמוש באפליקציית סמארטפון משוכללת עמוסה בחיישנים שמתרגמים אותות סביבתיים למילים, קיבל מוקסלי מסר מצמרר. על פי הדיווח המילים "רשע בכל מקום" נשמעו בעודו משוטט באחד מהמסדרונות האפלים.

מוקסלי טען כי בשלב מסוים נאמרו לו המילים "אני לידך" באמצעות אפליקציית "Spirit Talker". הקול המפחיד הנחה אותו לחפור בנקודה מסוימת. 

אפליקציית הסמארטפון רמזה שמשהו או מישהו עלולים להיקבר מתחת למרצפות. הלוחות היו לחים, רעועים ומלאים תולעי עץ, ונראה היה כמעט כאילו ישות על-טבעית כלשהי מזהירה אותו מפני סכנה מידית של קריסת הרצפה.

חברו, שניווט בחלק אחר של האחוזה הגדולה, יצא משם אחוז אימה. "בהחלט יש משהו בפנים שרודף את המקום", אמר מוקסלי.