צעיר בן 20 עבר ניתוח לשינוי מין בניגוד לרצונו וכחלק ממזימה אותה אירגן "חבר" שלו. על פי הדיווח ב"הינדוסטאן טיימס" מבצע "שינוי המין" המוזר היה חלק ממזימה מעוותת שתאפשר לזוג להתחתן. ה"חבר" אף שיתף פעולה לכאורה עם רופאים כדי לפתות את הקורבן להגיע לבית החולים בתואנת שווא לפני שביצעו את הניתוח ששינה את חייו.

התקרית החריגה התרחשה באוטר פראדש שבהודו, כאשר על פי החשד, הקורבן אוים והוטרד על ידי אותו אדם במשך שנתיים, ופונה לבית החולים ב-3 ביוני לאחר שנאמר לו שהוא זקוק לבדיקה מידית.

יש משפחות חטופים שאותן אסור להעליב, ויש כאלה שמותר | קלמן ליבסקינד
הפאדיחה של פוטין: המשלחת הרוסית לצפון קוריאה סולקה בבושת פנים | דיווח

בשיחה בטלוויזיה ההודית אמר הקורבן: "לא היה לי מושג מה הולך לקרות בבית החולים. פשוט באתי עם אמונה. הורדמתי וכשחזרתי להכרה למחרת, הוא אמר לי שעכשיו הפכתי לאישה וששנינו נצטרך להתחתן. הוא אמר שעורך דין הסכים לערוך את נישואינו בבית המשפט ובקרוב נעבור ללאקנאו, שם מתגורר דודו. הוא רוצה לבנות שם בית והוא גם משך 35 אלף רופי מהחשבון שלי".

ה"חבר" איים לירות באביו של הקורבן ולקחת את חלקו באדמת משפחתו אם לא ייענה לדרישה, כך נטען.

מול המכללה לרפואה המקומית התקיימו הפגנות בדרישה לפעול נגד הנאשם וצוות בית החולים שביצעו לכאורה את ההליך ללא הסכמת הקורבן. אחת הטענות שהועלתה הייתה כי התקרית קשורה ל"עסק בלתי חוקי של מכירת חלקי גופות".

התעורר מהניתוח וגילה שהפך לאישה (צילום: אינג'אימג')
התעורר מהניתוח וגילה שהפך לאישה (צילום: אינג'אימג')

הרופאים, מצידם, מכחישים את הטענה ואומרים כי הקורבן עבר ניתוח שינוי מין מרצונו.

השוטר רמשיש ידב אמר: "בני משפחתו של הצעיר טענו כי ה'חבר' ביצע את הפעולה לאחר שהטעה אותם. הנאשם ייחקר וצעדים משפטיים נוספים יינקטו על בסיס העובדות שיתגלו".