כבר נוכחנו לגלות שסדרת האנימציה הוותיקה והאהובה "משפחת סימפסון" מסוגלת לחזות את העתיד, אחרי שחזתה בעבר מספר אירועים מרכזיים כמו נשיאותו של דונלד טראמפ, הופעת הסופרבול של ליידי גאגא, התפרצות מגפת האבולה ועוד. אבל האם יכול להיות שמישהו ניבא את הסדרה המצוירת, ועוד במצרים?

ציור על ארון קבורה (סרקופג) שהתגלה בבית קברות בן 3,500 שנה בעיר אל-מניא שבמצרים והועלה לרשת הפתיע את הגולשים לאור הדמיון המפליא של האישה שבציור לדמותה של אם המשפחה מארג'. בציור נראית אישה בצבע צהוב לבושה בבגד ירוק כאשר לראשה כתר כחול גבוה שמאוד מזכיר את התסרוקת המפורסמת והייחודית של מארג' סימפסון.

אפי נצר חוגג 90: "העשייה, היצירה ובעיקר הקהל הם הדלק שלי" | ריאיון מיוחד
יאנה יוסף, בזמנים כאלה אין לך זכות להתבאס מזוטות | דרור רפאל

מפרטים שנחשפו בפוסט בפורום "רדיט" עולה, כי ארון הקבורה הוא מתקופת הממלכה החדשה, השושלת ה-20 (בסביבות 1186-1069 לפני הספירה), המייצגת את אלת השמיים במיתולוגיה המצרית, נות.

היסטוריון טען כי הסרקופג ככל הנראה יועד לנערה בת 16. "זאת האלה נות. ראיתי את החלקים האחרים ששייכים לקבר הזה", כתב.

Posts from the artefactporn
community on Reddit

גולשים רבים הופתעו מהדמיון לדמות המצוירת. אחד מהם כתב: "אלוהים אדירים, זאת מארג' סימפסון!". אחר הוסיף: "המצרים חזו את משפחת סימפסון, טוויסט מעניין".

"לא ידעתי שיש אפיזודה שבה מארג' חוזרת אחורה בזמן לתקופת פרעה", כתב גולש שלישי. "זו הפעם המתועדת היחידה בהיסטוריה שבה 'משפחת סימפסון' לא עשתה את זה קודם", ציין רביעי ומשתמש נוסף אף אזכר את שמו של יוצר הסדרה, האנימטור מאט גריינינג, וכתב: "לך לעזאזל מאט גריינינג! אתה אשף המסע בזמן".