סין מפתחת בובות מין מבוססות בינה מלאכותית "מהדור הבא" עם דגש על "חיבור רגשי". החברה הסינית "Starpery Technology" מייצרת סדרה חדשה של בובות באמצעות חיישנים מיוחדים וטכנולוגיה מבוססת AI כדי שבעליהן יוכלו ליצור עימן קשרים רגשיים אמיתיים.

"אנחנו מפתחים בובת מין מהדור הבא שיכולות לתקשר באופן קולי ופיזי עם המשתמשים. אבטיפוס של המוצר צפוי להיות מוכן עד אוגוסט השנה", אמר המנכ"ל אוון לי, שצוטט ב"בנגקוק טיימס" בתחילת החודש.

נסראללה לומד מסינוואר? זה מחסן הנשק שאם ייפגע - "לבנון גמורה"
"דברי תבוסה": צבי יחזקאלי מתפוצץ - כך דניאל הגרי סיבך אותנו

לדבריו, הטכנולוגיה שתאפשר לבובות לדבר בדיאלוג פשוט כבר קיימת, אך החברה עובדת על יצירת תגובות אינטראקטיביות מורכבות בין הבובות לבעליהן. טכנולוגיה זו כוללת הוספת חיישנים ומודלים של בינה מלאכותית לבובות, כך שהאנשים שירכשו אותן יוכלו להתחבר אליהן באמצעות הרגש.

בסין נמצא השוק הגדול ביותר בעולם לבובות מין, כאשר המכירות שלהן עולות במדינה האסייתית עולות על המכירות בארצות הברית, יפן וגרמניה גם יחד.

הבובות נמכרות כזכר ונקבה. למרות שהיחס בין גברים לנשים בסין מצטמצם, עדיין יש פער בין המינים בכל הגילאים.

לי אמר שהוא מתכנן גם ליצור סדרה שלמה של בובות ורובוטים שיוכלו לסייע לאנשים במספר דרכים, כמו ביצוע מטלות בבית, סיוע לאנשים עם מוגבלויות וטיפול בקשישים.

בסין נמצאת אחת האוכלוסיות המזדקנות הגדולות בעולם, כך שכל פתרון לעזרה בטיפול בקשישים - בין אם מרובוטים או באמצעים חברתיים אחרים - צפוי להתקבל בברכה.