גורו ההיגיינה מרי פוטר, המכונה מאדאם סוויט, טוענת כי חדר האמבטיה שלכם עלול לזמן אליו חרקים מפחידים מבלי שתדעו זאת. סוויט פרסמה אזהרה לעוקביה בטיקטוק מפני היצורים הזעירים, שמזכירים במראה שלהם דגי כסף.

גודלם של החרקים חסרי הכנפיים, הידועים רשמית בשם Lepisma saccharina, הוא 19-12 מילימטרים. יש להם גוף בצורת גזר המכוסה בקשקשים מבריקים שנראים מתכתיים. שמם בא מהקשקשים הכסופים שלהם ומהאופן שבו הם מסתובבים כמו דגים באזורים החשוכים והלחים בבית.

ההתנגחות ממשיכה: ההצעה הישראלית שקהיר דחתה על הסף | דיווח
"תמשיכו לחטוף ברחובות": ח"כ אלמוג כהן במתקפה חסרת תקדים

בסרטון הוויראלי שלה, שצבר יותר מ-15,500 לייקים, היא מזהירה: "הם יכולים לארוב לכם בשירותים ובחדר האמבטיה. יצורים אלה נקראים דגי כסף והם אוהבים לחות. כל עוד חדר האמבטיה שלכם לח, היצורים האלה יסתתרו במקומות שאתם לא יכולים לראות, והם ימשיכו להופיע שוב כי הם יטילו ביצים".

למרבה המזל, יש לה פתרון פשוט כיצד להיפטר מהם. "אם אתם רוצים לפנות אותם, אתם צריכים להפוך את חדר האמבטיה שלכם לפחות מסביר פנים עבורם, כלומר - לייבש את הלחות. השאירו את המאוורר דולק. פתחו חלון. מצאו דרך להוריד את הלחות בחדר האמבטיה שלכם".

@madamesweat These creatures could be lurking in your bathroom! #silverfish #pestcontrol #HomeImprovement ♬ The Champion - Lux-Inspira

הגולשים הביעו זעזוע מכך שמעולם לא הבחינו ביצורים לפני כן. גולש אחד כתב: "עוד איום הגיע", בעוד אחר הודה: "מעולם לא ראיתי אחד כזה בתוך הבית".

"פשוט למדתי לחיות איתם כבר 23 שנה. חלקם ענקיים!", כתב גולש שלישי ואילו רביעי הוסיף: "דגי הכסף אינם מזיקים. הם מנסים להתחבא מאיתנו כמו שאנחנו מנסים לברוח מהם".