מאמנת כושר מאוסטרליה, ככל הנראה בעלת חדר כושר F45 בפרת', ניסתה לגרוף סכום עתק של כמעט חצי מיליון דולר מכספי ביטוח חיים, תוך שהיא נוקטת בצעד קיצוני ומזעזע - זיוף מותה.

קרן סלקילד בת ה-42, נעצרה בחודש מרץ לאחר שהגישה תביעת ביטוח בשם בן זוגה, תוך שהיא טוענת באופן כוזב כי מצאה את מותה בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה בעיירה ברום.

התביעה הכילה מסמכים מזויפים רבים, ביניהם תעודת פטירה, מכתב מזויף מבית המשפט הפלילי של מערב אוסטרליה ותיק חקירת נסיבות מוות מזויף. חברת הביטוח, שלא חשדה בדבר, העבירה סך של 477,520.26 דולר לחשבון בנק שסלקילד פתחה על שם בן זוגה. צוין כי אין כל ראיה המעידה על כך שבן זוגה היה מעורב בתרמית.

אך ההתחזות לא החזיקה מעמד לאורך זמן רב. כמה מפקידי הבנק בו מנהל החשבון של סלקילד זיהו פעילות חשודה בעובר ושב, הקפיא אותו והעלו את חשדותיהם מול מנהל הסניף. בניסיון נואש לגשת אל כספי הביטוח, בת ה-42 הגיעה לבנק עם מספר תעודות זהות בניסיון כושל לבטל את הקפאת החשבון.

在 Instagram 查看这篇帖子

New York Post (@nypost) 分享的帖子

כתב חדשות מקומי, ששמע על הפרשה המוזרה, ארב לסלקילד בחניון בפרת' ושאל אותה: "מדוע זייפת את מותך?". מאמנת הכושר, נדהמת מהשאלה, הגיבה בבלבול: "מה לעזאזל? מי אתם? אני לא מדברת איתכם". הכתב, שלא ויתר, המשיך ושאל: "איך חשבת שתצליחי לצאת מזה? את מואשמת בעבירות מרמה חמורות". סלקילד, כנראה בהלם מהמצב, הגיבה: "זו בדיחה?".

בת ה-42, שהיא גם עוזרת מאמנת לשעבר בקבוצת East Fremantle Sharks ואם לשניים, הואשמה בקבלת טובות הונאה בדרכי מרמה ובניסיון לבצע הונאה באמצעות שימוש במסמכים מזויפים. היא צפויה לעמוד בפני עונש מאסר של עד שבע שנים. גזר הדין שלה בבית המשפט המחוזי במדינה צפוי להינתן בחודש הבא.