אישה אנונימית פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, וחשפה כיצד גילתה שבעלה מזה עשרות שנים בוגד בה. היא טענה כי נותרה המומה ושאינה יודעת מה לעשות כעת.

בפנייתה, היא כתבה: "בעלי בן ה-57 חולה סופני. כשהכרתי אותו לפני 20 שנה, הוא סיפר לי שהיו לו שתי מערכות יחסים ארוכות טווח, אחת מהן הייתה עם סטודנטית שלמדה אתו בקולג', ועל השנייה הוא לא הסכים לדבר משום מה. רק עכשיו אני מבינה למה".

מצאה תחתוני נשים בתיק הנסיעות שלו (צילום: אינג'אימג')
מצאה תחתוני נשים בתיק הנסיעות שלו (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "אני בת 53 ולא מזמן התחתנו כי הוא אובחן כחולה סרטן. ויתרתי על עבודתי כדי לטפל בו ולאחרונה חמותי (אימו) נפטרה. כשהיא הייתה חולה, בעלי נהג לבקר אותה בבית החולים והוא נהג להישאר שם עם אחותו החורגת בת ה-51. חשבתי שמשהו מפוקפק קורה אז כי מצאתי זוג תחתוני נשים בתיק הנסיעות שלו".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"התירוץ שלו היה שגור הכלבים שלה הוא זה שהשתולל עם זוג התחתונים ושכך, לגמרי במקרה, הם הגיעו לתיק שלו. הסיפור שלו לא הסתדר לי ושאלתי אם הוא בוגד בי אבל הוא הכחיש. בסופו של דבר ביקשתי ממנו שלא יישאר עם אחותו יותר, אבל ככל שהמחלה של אימו החמירה ואז כשהיא מתה, האחות החורגת התקרבה עוד יותר", ציינה האנונימית.

נתפס בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפס בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

"ואז במקרה ראיתי שרשור הודעות וואטסאפ בינו לבינה והן היו כל כך מגעילות שרציתי להקיא. נראה שהיא מעוניינת רק בכסף אבל הוא בוודאי לא מסוגל לראות את זה. בכל אופן, עכשיו אני רוצה לעזוב אותו אבל איך אני יכולה לעשות את זה כשאני יודעת שלא נשאר לו הרבה זמן לחיות?", שאלה.

יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לה: "עכשיו כשראית את ההודעות, הוא כבר לא יכול להכחיש את הרומן. אולי הוא מתבייש בגלל שהיא בת משפחה, למרות שאין ביניהם קשר דם. אם את עדיין אוהבת אותו, תגידי לו שהמשחק שלו נגמר ושהגיע הזמן להיות כנה ולהחליט עם מי הוא רוצה להיות - ואם זו את, הוא יצטרך לעבוד קשה כדי להשיב את האמון. זכרי, התחתנת אתו וזה אמור להבטיח את היציבות הכלכלית שלך במקרה של מותו".