גבר אנונימי פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו הוא הסביר כיצד חוויה מינית שלו ושל אשתו הפכה אצלו לפנטזיה שהוא לא מסוגל לשחרר ממנה.

"אני לא יכול להפסיק לחשוב על לראות את אשתי מקיימת יחסי מין עם גברים אחרים", כתב בפנייה. "עשינו את זה פעם אחת לפני כמה שנים ואני לא מסוגל לשכוח את הריגוש של החוויה הזו, אבל אנחנו יותר מבוגרים עכשיו אז אני לא יודע איך להציע לה שננסה זאת שוב".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סקס (צילום: אינגאימג')
סקס (צילום: אינגאימג')

הוא המשיך: "אני בן 46 ואשתי בת 45. אנחנו נשואים 15 שנה וכשנפגשנו לראשונה, שנינו היינו פתוחים להתנסויות בחוויות מיניות והסכמנו שננסה כל פעם משהו אחר. השתתפנו במסיבות סקס, נסינו S&M, התנסינו בשלישייה ועשינו סקס במקומות ציבוריים ומסוכנים. כל החוויות היו נהדרות וזה מאוד קירב בינינו. אבל הדבר שהדליק אותי יותר מהכל היה לראות את אשתי מקיימת יחסי מין עם מישהו אחר מולי".

עוד הוא כתב: "הכרנו בחור והזמנו אותו אלינו הביתה, הוא קיים עם אשתי יחסים מולי במשך שעות, וכל זה בזמן שאני יושב בצד וצופה בשתיקה. אני רואה את עצמי כ'זכר אלפא', ופתאום להרגיש 'מושפל וחסר אונים' ריגש אותי מאוד. מאז, הרבה פעמים פנטזתי על מה שקרה באותו לילה ואני מאוד רוצה לעשות זאת שוב אך לא יודע איך להעלות את הנושא".

יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לאנונימי: "אין זה נדיר שאנשים דומיננטיים מתחברים לצד הפסיבי במין. לגבי ניסיון חוזר - שניכם מסוגרים יותר כיום, מערכת היחסים שלכם התפתחה ויש סכנה שמה שהתחבב עליכם כזוג צעיר, עלול להרוס לכם כיום. בכל אופן, העלה את הנושא מולה בזהירות ולא בחדר השינה, שהיא לא תחשוב שזה נובע מתוך חשקים, ובדוק כיצד היא מגיבה. אם היא לא מתלהבת, תמצא דרכים אחרות לתבל את חיי המין שלכם".