קרול לקר, דוגמנית פלייבוי בת 25 מברזיל, הפתיעה את עוקביה ברשתות החברתיות כאשר חשפה את רשימת הדרישות המיוחדת שלה לבן זוג פוטנציאלי. לקר, המוכרת גם כ"לוכדת בוגדים" מקצועית, הציגה באינסטגרם שורה של כללים לא שגרתיים.

"פרטיות היא דבר חשוב", אמרה הדוגמנית, שמתהדרת ב-340,000 עוקבים ברשת החברתית. "בהתחלה, לפחות, בואו נשמור על קצת מסתורין". אחת הדרישות המפתיעות ביותר היא האיסור על עשיית "מספר שתיים" בביתה במשך השנה הראשונה של ההיכרות.

בין הכללים האחרים ניתן למצוא דרישות כמו יכולת בישול ברמה גבוהה - "טוב יותר משף מסעדה של כוכבי מישלן", לדבריה. "מגיע לי הטוב ביותר מכל הבחינות, כולל במטבח", היא הוסיפה. לקר גם מצפה מבן זוגה להיות מיומן בעיסוי כפות רגליים, להבין שהתארגנות של חמש דקות פירושה למעשה חצי שעה, ולהחליף גליל נייר טואלט מבלי לבקש זאת ממנו.

"להחזיק את התיק שלי הוא מבחן בסיסי של חברות", הסבירה בת ה-25. "אם הוא לא יכול להחזיק את התיק שלי, איך הוא יחזיק את מערכת היחסים שלנו?". היא גם מצפה מבן זוגה לצחוק מכל הבדיחות שלה, גם אם אינן מצחיקות ולהבחין בין כחול כהה (נייבי) לשחור.

לקר, שהפכה את תפקיד ה"לוכדת בוגדים" למקצוע במשרה מלאה, מרוויחה בממוצע 1,400 פאונד לכל חשיפת של גבר בוגדני. היא מדגישה את חשיבות זכירת ימי השנה לזוגיות ואת הצורך לצפות יחד בסדרות האהובות עליה. "לראות פרקים בהיעדרי היא סוג של בגידה", היא מצהירה.

למרות שחלק מהדרישות עשויות להישמע מוזרות, לקר מאמינה שהן חיוניות למציאת בן הזוג המושלם עבורה. "אני רוצה מישהו שיכול להעריך את הדקויות, בדיוק כפי שהוא מעריך אותי", סיכמה.