אנשים נבגדים רבים מתמודדים עם הבגידה בכל מיני דרכים שונות, אבל צעיר ארגנטינאי אחד החליט לנקוט בדרך יצירתית ונוקמנית במיוחד.

לאחר שגילה שבת זוגו מזה תקופה בוגדת בו, צ'רלי מנגאטי טס יחד איתה לחופשת פאר בברזיל – כשהכל על חשבון כרטיס האשראי שלה. לדבריו, הוא תכנן לשמור את המידע הזה בסוד עד חזרתם מארץ הקרנבלים.

@charly.menegatti

Ser conudo sale bien.

♬ sonido original - Charly.menegatti

בסרטון טיקטוק שצבר שני מיליון צפיות, הוא כינה את החופשה כ-"תירוץ המושלם להיפרד". הוא אף צילם קליפ בו הוא נראה צועד על החוף, כשהחברה שלו יושבת מאחוריו מבלי לדעת שהוא מתעד את הטיול ובעצם חושף את הבגידה שלה בו. בסרטון הוא אמר: "אם החברה שלך מבקשת חופשה מפנקת, כדאי שתזמין מלון, שני כרטיסי טיסה לברזיל ותטוס".

לדבריו, החלק הטוב ביותר הוא לשמור את השימוש בכרטיס האשראי שלה כסוד עד החזרה. "היא בגדה בי עם גבר אחר ואין לה מושג שאני יודע מזה", הוא אמר. "אבל אני מנצל את המצב כרגע ונהנה מחופשה מדהימה. ואז היא תגלה שהזמנתי הכל עם הכרטיס שלה. זה יהיה תירוץ מושלם להיפרד", הוסיף.

גולשים רבים תמכו בתוכנית הנקמה שלו, כשחלקם אף הציעו לו רעיונות נוספים, כמו לקנות בשמים יוקרתיים בשדה התעופה. אחר כתב: "הבחור הזה חייב להיות מזל עקרב", בהתייחסות למזל האסטרולוגי. נכון לעכשיו, הוא לא העלה סרטון המשך בו הוא חושף את תגובת החברה שלו.