צעירה בשם גרייס, פרילנסרית בת 23, חוותה את הסיוט של כל עובד: היא התקשרה לעבודה כדי לדווח שהיא חולה ושלא תוכל להגיע כי רצתה לטוס לחו"ל, אך אז קרה דבר לא צפוי.

הסיפור פורסם ברשת החברתית TikTok בסרטון שצבר למעלה מ-780,000 צפיות. הצעירה, שחולקת את זמנה בין אירופה לבאלי, אינדונזיה, רצתה לטוס חזרה למולדתה אך לא רצתה לבזבז ימי חופשה. אז מה היה הפתרון "היצירתי" שלה? היא הודיעה למעסיקיה שיש לה תור דחוף לרופא, ביקשה להחליף ימי עבודה ובקשתה אושרה ללא חשש.

@grachevaaleidya

♬ Please Please Please - Sabrina Carpenter

לרוע מזלה, התוכנית שלה השתבשה לחלוטין כשבזמן העלייה למטוס, היא נתקלה במנהל שלה. "ראיתי פנים מוכרות שקראו בשמי", סיפרה גרייס. מסתבר שגם הבוס שלה נוהג לנפוש בבאלי. הבוס עלה מיד על השקר שלה ושאל: "אה, אז זה בית החולים?".

גולשי הטיקטוק נותרו מזועזעים מהמפגש הלא צפוי. "הייתי קופצת מהמטוס", כתבה אחת. אחרת הוסיפה: "הייתי בוכה ומתפטרת". באופן מפתיע ולמרות ההלם הראשוני, גרייס סיפרה שהם צחקו יחד ודיברו לאורך כל הטיסה. הבוס שלה אפילו צילם אותה נבוכה ושלח לה את התמונה.

גרייס לא חשפה האם היא נענשה על השקר הקטן שלה אך עם זאת, היא ציינה בתגובות שהיא והמנהל התפטרו בסופו של דבר מבלי לפרט את הסיבה.