עדאיה לופז, דוגמנית בת 26 מספרד, נעצרה בקוסטה ברווה לאחר מצוד בינלאומי שנמשך שנים. לופז הורשעה בתקיפה אלימה של בן זוגה לשעבר, אהרון, במהלך מה שכונה "נשיקה אחרונה".

האירוע המזעזע התרחש ב-26 ביוני 2016 בביתם המשותף בוילנובה אי גלטרו ליד ברצלונה. באותה עת, לופז הייתה בת 18 ואהרון בן 40. כאשר הוא ניסה לסיים את מערכת היחסים איתה, היא ביקשה ממנו שייתן לה נשיקה אחרונה. במהלך הנשיקה, היא השתמשה בשיניה ותלשה חתיכה מלשונו ולאחר מכן ירקה אותה על הרצפה.

עדאיה לופז, דוגמנית בת 26 מספרד (צילום: רשתות חברתיות)
עדאיה לופז, דוגמנית בת 26 מספרד (צילום: רשתות חברתיות)

לאחר הליך משפטי ממושך, בית המשפט גזר על לופז שש שנות מאסר ופיצוי של 50,000 ליש"ט. נדרש ממנה להתייצב בכלא בתוך 15 ימים, אך במקום זאת היא נמלטה ועל פי דיווחים, היא שהתה בתאילנד במהלך תקופה זו. רק לפני מספר ימים, שנת 2024, נעצרה לופז בעקבות מסרים מאנונימי בכפר הנופש סנט אנטוני דה קלונז'ה, צפונית לברצלונה. היא צפויה להתחיל לרצות את עונש המאסר שנגזר עליה באופן מידי.

אהרון, הקורבן, סובל מבעיות דיבור וטעם כתוצאה מהפגיעה. הוא איבד את היכולת להבחין בין טעמים מלוחים ומתוקים, ונזקק לעזרה מקצועית לשיפור הדיבור. עורך דינו, פפה ריי, תיאר את הנזק כ"בלתי הפיך". במהלך המשפט, לופז טענה להגנתה כי פעלה מתוך הגנה עצמית לאחר שסבלה מאלימות במערכת היחסים, כולל ניסיון להטביע אותה. טענה זו נדחתה על ידי בית המשפט.