מלון סטוקטון, שממוקם בניו ג'רזי שבארה"ב ואשר נבנה לראשונה במאה ה-18 אך עמד נטוש במשך שבע שנים, הודיע באתר האינטרנט שלו כי ייפתח מחדש בקיץ הקרוב. בקרוב ישכון במלון מסעדה איטלקית יוקרתית, טברנה ותשעה חדרי אירוח, כך דווח באתר MyCentralJersey.com. טרם נקבע תאריך פתיחה רשמי, אך על פי הדיווחים צפוי המתחם המחודש לפתוח את שעריו עד אוגוסט.

תיעוד מביש: סוהרת קיימה יחסים עם אסיר בתא בזמן שחבריו מצלמים
עם השיניים: ביקש מבת זוגו להיפרד - והיא נקמה בו בדרך אכזרית ומזעזעת

לפי MyCentralJersey.com, מוקד העניין במלון המשופץ תהיה מסעדה איטלקית בשם "The Finch", בהובלת השף בוב טרואיט, שהיה מועמד לפרס היוקרתי "ג'יימס בירד". התפריט יכלול פסטות, מאכלי ים ומנות איטלקיות קלאסיות אחרות, עם רכיבים שמקורם בחוות מקומיות. בנוסף, דווח כי ליד הכניסה למלון תמוקם טברנה בשם "The Dog and Deer" עם 50 מקומות ישיבה, שתגיש המבורגרים, כריכים, פיצות, בירה מהחבית ועוד.

מבנה האבן הגדול נבנה ככל הנראה ב-1710 כבית פרטי, לפני ששופץ ב-1832 והפך לבר שנקרא "Farmer's Bar" ומאוחר יותר "Old Town Bar". במהלך תקופת היובש פעל המקום כבר בלתי חוקי בשם "Colligan's Stockton Inn". משפחת קוליגן החזיקה בנכס עד 1983, אז נמכר ושמו שונה ל"The Stockton Inn".

לא רק למבנה יש חשיבות היסטורית - גם האירועים שהתרחשו בו ראויים לציון. על פי האגדה, מרגרט מיטשל כתבה חלק מהרומן הקלאסי "חלף עם הרוח" בחדר האוכל, והמלחינים ריצ'רד רוג'רס ולורנץ הארט השתמשו במפל ובבאר המשאלות שליד הבניין כהשראה לשיר "There's a Small Hotel", שהופיע במחזמר שלהם משנת 1936 "On Your Toes". סופרים רבים כמו דיימון ראניון, שסיקר את חטיפת לינדברג ומשפט הרצח, התאכסנו במלון. גם הסופר פ. סקוט פיצג'רלד, השחקן קלארק גייבל והגברת הראשונה לשעבר ג'קי קנדי אונאסיס שהו במלון.

הצעות רבות להחייאת המבנה נדונו מאז סגירתו ב-2017, אך דבר לא יצא לפועל עד עתה.