אישה ממצרים נחשפה לרמאות חמורה מצד בעלה, וטרינר במקצועו, שהובילה אותה לתבוע גירושין לאחר חמש שנות נישואים בלבד. לפי הדיווחים ב"אל-ערבייה", החלום הגדול של אותה האישה היה להקים משפחה, אך במשך שנים רבות ניסיונותיה להיכנס להריון נכשלו. תוך כדי תהליך הבדיקות הרפואיות, בעלה הציג בפניה מסמכים המאשרים כי היא עקרה וכי אינה יכולה להרות.

לאחר מספר חודשים, התגלתה לה האמת המזעזעת: בעלה זייף את תוצאות הבדיקות שלה שלפיהן היא עקרה, וזאת בניגוד למציאות. "הוא פיברק את המסמכים הרפואיים כדי להסתיר את העובדה שהוא זה שעקר", חשפה עורכת הדין נוהא אל-ג'ונדי, המייצגת את האישה, ל"אל-ערבייה".

גילתה שבעלה רימה אותה בצורה הכי מכוערת שאפשר (צילום: אינג'אימג')
גילתה שבעלה רימה אותה בצורה הכי מכוערת שאפשר (צילום: אינג'אימג')

עוד היא הוסיפה: "ככל הנראה, הוא חשש שחשיפת האמת תפגע ב'גבריותו' וגרם לה לחשוב שהיא זו שסובלת מבעיה למרות שהיא בריאה ואין דבר שמונע ממנה להביא ילדים לעולם". התרמית פגעה קשות באישה, הן מבחינה רגשית והן מבחינה בריאותית אך לא די בכך.

"גיליתי במקרה שהוא היה נשוי לאישה אחרת לפני הנישואים הנוכחיים", סיפרה עוה"ד. "בדקתי לעומק וגיליתי שלבעלה אין ילדים גם מאשתו הראשונה". היא דרשה גירושין מבעלה, אך הוא סירב ובעקבות סירובו, נאלצה האישה לפנות לבית המשפט ולהגיש תביעה נוספת על מנת לקבל את זכויותיה ורכושה בחזרה.

בית המשפט לענייני משפחה בבני סואף, פסק לטובת האישה והגירושים נכנסו לתוקף. עם זאת, התיק בנוגע לחלוקת הרכוש המשותף עדיין מתנהל.