בת ה-24, שבורת הלב, הכירה את בן זוגה לשעבר לפני קרוב לעשור. היא סיפרה שהוא תמיד הסתדר עם אמה וכי הם היו מלוכדים כל השנים. "אנחנו יחד מאז שהייתי בת 17 והוא 18. הוא תמיד היה אדיב, חתיך ומצחיק וכולם נהגו לומר שיש לי מזל שהכרתי אותו", כך נכתב ב-Daily Star.

"גם אני הרגשתי בת מזל כי הוא תמיד התייחס אליי בכבוד ובאהבה. בנוסף, תמיד הייתי ביחסים טובים עם אימא שלי, תמיד היינו אני והיא נגד העולם". באופן מפתיע, היא גילתה שאמה - בת ה-42 בזמנו - בהריון מגבר שלדבריה "היא לא הכירה". עם זאת, היא נשבעה לתמוך באם וזמן קצר לאחר מכן אחיה נולד.

גילתה את האמת שהסתירו אמה וארוסה (צילום: אינג'אימג')
גילתה את האמת שהסתירו אמה וארוסה (צילום: אינג'אימג')

"אני מאוד אוהבת את אחי ועזרתי בתהליך הגידול שלו מאז שנולד", סיפרה וטענה שגם בן זוגה וארוסה לימים, לקח חלק בגידול האח ואף נסע אתו לטיולים ולפארקים לעתים קרובות מאוד. היא לא חשדה בדבר עד שלאחרונה משהו במחשב הנייד שלה לא פעל כשורה והיא נעזרה באייפד של הארוס.

"אני יודעת מה הסיסמה שלו אבל אף פעם לא השתמשתי בו קודם לכן. בכל מקרה, כשהדלקתי אותו היו המון צלילי הודעה נכנסת (כנראה שהוא בעצמו לא השתמש בו הרבה מאוד זמן) אז מתוך סקרנות בדקתי את ההודעות וגיליתי הכל", סיפרה. מהתכתובות עלה כי השניים קיימו רומן קצר לפני כשש שנים, בזמן שהצעירה הייתה בחופשה עם חברותיה. הרומן הוביל להריון, והשניים החליטו להסתיר את האמת.

הצעירה עימתה את ארוסה עם הגילויים, הוא הודה והיא כמובן, ביטלה מיד את האירוסין אך טרם דיברה עם אמה על הנושא. היא מתקשה להתמודד עם המחשבה שטיפלה בילד של ארוסה עם אמה, בזמן שחלמה על עתיד משותף אתו. הגילוי הותיר את את בת ה-24 המומה ושבורת לב, והיא מתמודדת כעת עם השלכות הבגידה הכפולה של שני האנשים הקרובים לה ביותר.