אישה צעירה אנונימית שהגדירה את הבוסית שלה כ"החברה הכי טובה", חשפה כי היא מנהלת רומן סודי עם בעלה, המבוגר ממנה בכ-18 שנים. הסיפור נחשף בפודקאסט "חיים של אנשים אחרים", כשהאישה שיתפה את מצוקתה המוסרית במייל ששלחה למגישים. "זה קשה לי מאוד", כתבה. "הבוסית שלי תמיד הייתה טובה אליי ועזרה לי. אני מרגישה אשמה, אבל אני באמת אוהבת את בעלה", התוודתה.

הרומן החל כחצי שנה לאחר שאותה אישה אנונימית התחילה לעבוד בחברה. היא והבוסית הפכו לחברות קרובות, והשנייה הזמינה אותה לביתם. היא חשפה כי הרגישה משיכה לבעל מהרגע שפגשה בו, אך ניסתה להתעלם מרגשותיה. "זה הרגיש שונה מחברות רגילה", היא סיפרה. לאחר חודש של פלירטוטים, השניים בחרו להיפגש בסתר. "הייתי כל כך לחוצה בהתחלה", היא שיתפה. "במיוחד בגלל פער הגילים בינינו".

לא הרבה אחרי שהתקבלה לעבודה, היא והבוסית הפכו חברות טובות (צילום: אינג'אימג')
לא הרבה אחרי שהתקבלה לעבודה, היא והבוסית הפכו חברות טובות (צילום: אינג'אימג')

למרות שבתחילה היא התכוונה שהקשר יהיה מזדמן בלבד, הוא התפתח לרומן מלא וכיום, לדבריה, הם נפגשים לפחות אחת לשבוע. "המצב מאוד מסובך", היא הודתה. "אבל אנחנו מקווים להיות יחד בעתיד". שניהם נמצאים כרגע במערכות יחסים אחרות ושכוללות ילדים. הגבר מעוניין להמתין עד שילדיו יגיעו לגיל 18 לפני שיתגרש, בעוד שלאישה יש ילדה בת ארבע בלבד.

האישה מודעת לכך שהיא מסכנת את מערכות היחסים שלה - גם עם הבוסית וגם עם בן זוגה וגם את חיי הנישואים של הבוסית ובעלה, אך למרות כל זאת, היא מתקשה לוותר על הקשר הרגשי שנוצר.