מרינדרי קרדנס, מעצבת גרפית בת 24 מגואטמלה, מאמינה שעברה חווית סף מוות וחזרה עם תשובות על מה שקורה לנו אחרי שאנחנו מתים. בזמן שעבדה מהבית, היא חוותה התקף אסטמה חמור שגרם לקריסת מערכת הנשימה שלה. היא הצליחה לשלוח הודעת טקסט נואשת לאמה ולאחיה רגע לפני שאיבדה את ההכרה.

בני משפחתה הגיעו לביתה, מצאו אותה מחוסרת הכרה והיא פונתה בדחיפות לבית החולים. קרדנס סיפרה ל-Daily Star: "לא יכולתי לשמוע כמעט כלום והגוף שלי כבר לא הגיב. הדבר האחרון ששמעתי היה אחות או רופא שאומרים 'איבדנו אותה'. וברגע, הפסקתי להיות על כדור הארץ ופתאום הייתי במקום אחר".

בעקבות התקף אסטמה חריף, צעירה טענה שהגיעה לגן עדן (צילום: אינג'אימג')
בעקבות התקף אסטמה חריף, צעירה טענה שהגיעה לגן עדן (צילום: אינג'אימג')

לפי דבריה של בת ה-24, היא פגשה את "אלוהים" במקום מלא אור אך ללא שמש, ירח או כוכבים. היא ישבה ליד "שולחן ארוך עמוס במאכלים שלא ראתה מעולם, מוקפת בישויות אור ללא גוף אנושי". התקשורת במקום הזה, היא מתארת, התבצעה בטלפתיה.

"חוויתי את האהבה הגדולה ביותר מכל ישויות האור האלה", סיפרה קרדנס. "הרגשתי שהן כולן חלק ממני ואני חלק מהן. לא זכרתי את חיי הקודמים, לא את המשפחה שלי ולא את כדור הארץ, בשבילי שום דבר אחר לא היה קיים".

ראתה את עצמה בגן עדן במשך שלוש שעות (צילום: אינג'אימג')
ראתה את עצמה בגן עדן במשך שלוש שעות (צילום: אינג'אימג')

לדבריה, היא זיהתה את ישות האור הגדולה ביותר כ"אלוהים. הוא צחק ושמח מאוד. הוא היה האור הכי גדול, זה שהאיר את כל המקום. לא ראיתי את הפנים שלו אבל ידעתי שהוא צוחק". עוד היא תיארה חגיגה לכבוד הגעתה למרות שלא זכרה את חייה הקודמים. "ראיתי את הצבעים סביבי בצורה שונה וחוויתי שלווה עצומה. מי שהיה נחשב לאלוהים, קם ולקח אותי הצידה מהישויות האחרות וסיפר לי שאני צריכה לחזור. לא הבנתי למה ואמרתי לו שאני לא רוצה לעזוב. הוא הסביר לי שאני צריכה לחזור 'בשביל האהבה'," סיפרה קרדנס.

רגעים ספורים לאחר מכן היא התעוררה מהתרדמת. "זה הרגיש לי כמו שלוש שעות בגן עדן אבל על כדור הארץ מסתבר שאלה היו שלושה ימים. יום למחרת כבר שחררו אותי הביתה", הוסיפה. קרדנס התאוששה לחלוטין מהתקרית ועד היום, היא מאמינה שפגשה את אלוהים. "אני לא חושבת שזו הייתה הזיה", היא סיכמה. "אני חושבת שזה היה משהו שחוויתי כי אלוהים רצה בכך. הוא בחר בי כדי להראות לי מה קורה אחרי המוות, כדי לפתור את התעלומה הגדולה הזאת. אני מרגישה שהוא רצה לבלות איתי קצת זמן ואז החזיר אותי".