אישה בת 34 מצאה את עצמה במצב מורכב לאחר שגילתה כי בעלה מתנהג מוזר. לפני מספר חודשים, היא החלה לשים לב לשינויים בהתנהגותו: הוא הפך מרוחק יותר ובילה זמן רב בחדר השינה, תוך שהוא תמיד נועל את הדלת.

למרות טענותיו שהוא רק "מנמנם", היא הייתה בטוחה שהיא שומעת קולות מהחדר. בתחילה, האישה חשדה שהוא בוגד בה, במיוחד לאור העובדה שתפסה אותו קונה מוצרי מזון לילדים ומשחקים לתינוקות. אולם, המציאות התבררה כמפתיעה הרבה יותר.

חשבה שהוא בוגד אבל לא יודעת כיצד להתמודד עם הגילוי האמיתי (צילום: אינג'אימג')
חשבה שהוא בוגד אבל לא יודעת כיצד להתמודד עם הגילוי האמיתי (צילום: אינג'אימג')

יום אחד, היא החליטה לעשות מעשה ולתפוס אותו על חם - לא חשוב מה הוא הסתיר ממנה. היא יצאה, לכאורה, לחדר הכושר אך חזרה הביתה במפתיע. כשנכנסה, היא לא האמינה למראה עיניה. היא מצאה את בעלה יושב על הרצפה בבגדי תינוק עם מוצץ בפיו כשהוא צופה בסרט מצויר. לדבריה, הבעל קפא כשראה אותה ולפני שהיא הספיקה להוציא מילה, היא הסתובבה והלכה.

היא עזבה את הבית מיד והלכה לביתה של אחותה מבלי לספר לה מה באמת קרה ביניהם. היא שלחה הודעה לבעלה, בה הסבירו לו שאינה כועסת עליו ושהיא מעוניינת לדבר על מה שראתה, אך זקוקה לזמן להירגע ולעבד את המידע.

Posts from the relationship_advice
community on Reddit

היא שיתפה את סיפורה באנונימיות ברשת החברתית Reddit וקיבלה תגובות רבות. רוב המגיבים עודדו אותה לשוחח עם בעלה, בהבנה שככל הנראה הוא מתמודד עם קשיים רגשיים הקשורים לילדותו הקשה. "זה די ברור שהוא מתמודד עם משהו ושהוא לא סיפר לך כי הוא מפחד לאבד אותך", כתב גולש אחד. שנייה הגיבה: "אין לך דרך אחרת לדעת למה הוא עושה את זה, אלא אם תדברי אתו על כך".

היא הודתה כי המצב אכן מורכב, שכן בעלה נמצא בטיפול בשל התעללות שחווה בילדותו מצד הוריו. נכון לעכשיו, בת ה-34 מתלבטת כיצד להתקדם מכאן, כאשר היא מנסה לאזן בין הצורך בתקשורת פתוחה לבין הזמן הדרוש לה לעבד את המידע החדש.