שריפה פרצה ביום רביעי לפנות בוקר (אתמול) בבית בקולורדו, ארה"ב. כפי שפורסם ב"ניו יורק פוסט", אב המשפחה התעורר במהירות והצליח לגבור על האש, ומאוחר יותר התברר להם מי היה אחראי לדליקה.

לפי הדיווחים בעמוד ה-X (טוויטר לשעבר) של מחלקת הכבאות של קולורדו ספרינגס, האש התלקחה קצת לפני השעה 4:45 לפנות בוקר והתפשטה במהירות. אזעקות גלאי העשן הופעלו בנוסף להתראה על "טמפרטורה גבוהה" שקיבל בעל הבית דרך מכשיר ה-Apple HomePod שלו. למרבה המזל, הבעלים הצליח לכבות את האש בעצמו לפני שמישהו נפגע.

דקות לאחר מכן, לוחמי האש של קולורדו ספרינגס הגיעו לבית כדי לסייע לדיירים ולחקור את נסיבות הדליקה. בבדיקת מצלמות האבטחה הביתיות, התגלתה הסיבה המפתיעה: הכלב של המשפחה קפץ על רגליו האחוריות כדי לרחרח את קופסאות הקרטון שהושארו על השיש ושניות לאחר מכן, הוצתו להבות מהכיריים.

הסרטון שפורסם על ידי מכבי האש, מראה כיצד הכלב לחץ ככל הנראה בטעות על אחד מכפתורי הכיריים, מה שהצית במהירות את קופסאות הקרטון. "לאחר שדיברנו עם בעלי הבית וצפינו בצילומי האבטחה, גילינו שהכלבלב שלהם היה קצת סקרן והדליק בטעות את הכיריים שעליהן היו מונחות קופסאות", מסרו לוחמי האש של קולורדו ספרינגס בהודעה לתקשורת האמריקאית.

בעל הבית שהתעורר מקולות האזעקה וכיבה את האש, פונה לבית החולים לקבלת טיפול בעקבות שאיפת עשן. למרבה המזל, לא היו נפגעים נוספים כתוצאה מהתקרית. עם זאת, השריפה גרמה נזק רב לבית והותירה את המשפחה ללא קורת גג, כך לפי הדיווחים ב"ניו יורק פוסט".