בל אוליביה, כוכבת סרטים למבוגרים בת 21 ממנצ'סטר, בריטניה, חשפה מהו גודל הפין שנחשב לדעתה ל"מושלם". בניגוד לדעה הרווחת, אוליביה טוענת כי היא וחברותיה לתעשייה מעדיפות גברים בעלי איבר מין בגודל מעט מעל הממוצע, ולא גדול במיוחד.

לדבריה, "האורך האידיאלי עבורי ועבור בנות רבות אחרות הוא כ-16.5 ס"מ. זה לא כואב ובחדירה זה מרגיש כמו התאמה מושלמת. זה גם מה שהיינו רוצות שיהיה לבני הזוג שלנו", אמרה ל-Daily Star. בת ה-21 הסבירה כי סקס עם גבר עם פין גדול מדי עלול להיות לא נוח ואף כואב, והיא הדגישה כי גברים צריכים להתעלם ממה שהם רואים בסרטי פורנו, שלעתים קרובות מציגים מצגי שווא מוגזמים.

מחקר עולמי שפורסם ב-2023 בדק מעל 15,000 גברים ומצא כי אורך הפין הממוצע נע בין כ-12 עד ל-16 ס"מ. רשימת נתונים שהתפרסמה לפני מספר חודשים ב-World Data, מצאה כי ישראל נמצאת במקום ה-59 עם ממוצע של 13.6 ס"מ. במקום הראשון אקוודור עם ממוצע של 17.61 ס"מ וקמרון עם ממוצע של 16.67 ס"מ.

פין גדול זה לא תמיד יתרון (צילום: אינג'אימג')
פין גדול זה לא תמיד יתרון (צילום: אינג'אימג')

חשוב לציין כי גודל איבר המין אינו מדד לגבריות או ליכולת לספק הנאה מינית. מומחים ממליצים להתמקד בבריאות כללית, כושר גופני ותקשורת טובה עם בני הזוג, במקום להתעסק בגודל.