אישה אנונימית בת 68, פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE וחשפה את המידע שגילתה זה עתה לגבי אביה הביולוגי של בתה.

לאחר כמעט 38 שנות נישואין, בדיקת DNA שערכה בתה חשפה כי אביה הביולוגי אינו בעלה. האם שיתפה: "במשך כל השנים האמנתי שבעלי בן ה-63 הוא אביה של בתי. בגדתי בו פעם אחת בלבד - ניהלתי רומן קצר שנמשך חודש בלבד עם חברו הרווק. לאחר מכן הרומן נפסק והתוודיתי בפני בעלי כי הרגשתי נורא". היא הסבירה כי הרומן התרחש בתקופה בה הרגישה מוזנחת, כשבעלה החל לעבוד בעבודה חדשה והיה מחוץ לבית רוב הזמן.

בגדה בבעלה עם חברו הטוב (צילום: בני בכך)
בגדה בבעלה עם חברו הטוב (צילום: בני בכך)

"עברנו את המשבר והופתענו ושמחנו לגלות שאני בהריון. האמנתי בלב שלם שההריון הוא מבעלי עד שהבת שלי עשתה לאחרונה בדיקת DNA מכיוון שרצתה ללמוד יותר על משפחתה. קיבלנו את התוצאות בהלם מוחלט. נסיתי להיות כמה שיותר כנה איתה אבל שתינו מתמודדות כעת עם הגילוי הזה".

עוד הוסיפה האם בת ה-63: "אנחנו ביחסים טובים עם חברו של בעלי אבל הוא לא מודע לכך ואין לנו מושג מה לעשות. האם עדיף לשתוק ולא לספר דבר?".

יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לאנונימית: "תוצאות בדיקת ה-DNA של בתך גרמו לך להיות מעט מבולבלת. אבל אל תשכחי לרגע את החיים המאושרים שחלקת עם בעלך מזה 38 שנים ואת המשפחה שבנית אתו. בדיקות DNA לא תמיד מדויקות ולכן חשוב שלא לקפוץ למסקנות. פנו למעבדה שתספק לכן בדיקות DNA חסויות וברורות".