רבקה ג'ויינס, מורה למתמטיקה בת 30 מבית ספר תיכון במנצ'סטר, אנגליה, נשלחה אתמול (חמישי) לשש וחצי שנות מאסר בגין קיום יחסים אסורים עם שני תלמידים קטינים. המורה, מתעמלת לשעבר, פרצה בבכי כאשר נגזר דינה.

מורה בת 30 שכבה עם שני תלמידים בני 15 ו-16 - ונכנסה להריון מאחד מהם

במהלך המשפט, ניסתה ג'ויינס להסביר את מעשיה בטענה כי חשה בדידות לאחר סיום מערכת יחסים ארוכה במהלך תקופת הקורונה. עם זאת, השופטת קייט קורנל דחתה את הסבריה וגינתה בחריפות את התנהגותה. "יש התנשאות עוצרת נשימה בהתנהלות שלך. את היית המבוגר האחראי", אמרה השופטת לבת ה-30.

"הופקדת על ידי בית הספר ועל ידי ההורים לטפל בבניהם ובמקום זאת, ניצלת לרעה את האמון שניתן בך לסיפוק המיני שלך", הוסיפה השופטת. ג'ויינס החלה לעבוד בתיכון במנצ'סטר בשנת 2018. היא טיפחה קשרים עם שני תלמידים המכונים במשפט "נער A" ו"נער B", מאז שהיו בני 15 וקיימה איתם יחסי מין כשהיו בני 15 ו-16.

פרטים מזעזעים נחשפו במהלך המשפט. המורה קנתה לאחד מקורבנותיה חגורת גוצ'י בשווי 450 דולר לפני שקיימה אתו יחסי מין בפעם הראשונה ושלחה הודעות פלרטטניות בסנאפצ'ט. אמו של "נער A" גילתה את ההתכתבות ודיווחה על כך למנהלי בית הספר, מה שהוביל לפיטוריה של ג'ויינס ולמעצרה.

בעודה משוחררת בערבות, ג'וינס החלה מערכת יחסים נוספת עם "נער B" ושיקרה לו שהיא עקרה. יום לפני מעצרה השני, היא תכננה "דייט לילי" עם הצעיר - שם סיפרה לו על הריונה. "נער B", שהפך לאב בתה של ג'ויינס, העיד בבית המשפט כי הוא "אולץ, נשלט, עבר מניפולציות והתעללות מינית". הוא הוסיף כי ההתעללות "הרסה את משפחתו" וכי הוא מתקשה במתן עדות נגד האישה שילדה את בתו.

בת ה-30 ילדה את התינוק השנה, אך היא נלקח ממנה ביום שלאחר הלידה. למרות שבכתה בבית המשפט וטענה כי הרסה לעצמה את "עבודת החלומות" שלה, ג'ויינס הכחישה כל פסול במעשיה. היא נמצאה אשמה בשישה סעיפים של פעילות מינית עם קטין. "נער B" סיכם את ההשלכות הקשות של המקרה באומרו: "בסופו של דבר, לנצח אהיה הקורבן של רבקה ולנצח אהיה קשור אליה דרך הילדה שלנו".