גבר בן 34 פנה באופן אנונימי ליועצת של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו בעילום שם, הוא כתב לה כי נקלע למצב מביך במיוחד עם אמא של חברה ללימודים וכי אינו יודע מה לעשות כעת.

"עשיתי סקס נהדר עם אימא של חברה לספסל הלימודים מהעבר, ועכשיו היא רוצה להתגרש ו'לברוח' איתי. הבעיה היא שאני לא מעוניין במערכת יחסים איתה. אני בן 34 ואימא של החברה בת 51", כתב.

יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

הוא המשיך: "חיבבתי אותה מאוד אבל ככל שהזמן חלף הבנתי שאין שום סיכוי למערכת יחסים בינינו. אני רוצה להכיר משהי בגילי שאוכל להביא איתה ילדים לעולם. כעת המחשבה לאכזב אותה מלחיצה אותי. היא ממשיכה להעלות את הנושא ולדבר איתי על איך נספר הכל לבעלה ולבת שלה".

"הכרתי את האם לפני כשנה ולא האמנתי שהיא נראית כל כך טוב לגילה. נפגשנו שוב בבית קפה חדש שנפתח בעיר והחלפנו מספרים. זמן לא רב לאחר מכן קבענו להיפגש שוב והיא סיפרה לי שהיא נשואה ושהיא ובעלה בן ה-62 כבר לא מקיימים יחסי מין".

סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

"היא הזמינה אותי לארוחת צהריים כשהוא בעבודה וידעתי בדיוק מה היא מתכננת והסכמתי. היה לנו סקס מדהים ומאז אנחנו נפגשים בקביעות אצלה. כעת היא רוצה לקחת את הדברים רחוק יותר אבל אני לא בעניין למרות שאני אוהב אותה מאוד ולא רוצה לפגוע בה".

היועצת DEIDRE השיבה לאנונימי: "תמצא הזדמנות שבה שניכם במצב רוח טוב ותבהיר לה שהרומן לא יכול להימשך, במוקדם או במאוחר. זה רק עניין של זמן עד שמישהו יגלה מה קורה ביניכם וזה יכול לגרום לבלגן גדול. אתה עלול למוטט את חיי הנישואים שלה. עכשיו כשאתה יודע מה אתה רוצה, יהיה נכון לעצור את הקשר ביניכם ולאחר מכן להתרחק. היא תיפגע ותתאכזב אבל היא צריכה לעשות סדר בחייה מבלי שתסיח את דעתה".