"התחלתי להשתמש בזרע של בן הזוג שלי כמסכת יופי מדי יום בבוקר, אפילו אחסנתי אותו במגשי קוביות קרח כדי להקל על השימוש", סיפרה מללי, דוגמנית ברזילאית בת 27 ל-NeedToKnowOnlin. 

לדבריה, השימוש בזרע העניק לה עור פנים זוהר ומבריק, אבל הצורך הבלתי פוסק שלה בנוזל ערער את תחושותיו של החבר שלה. "עם הזמן התחלנו להתרחק", סיפרה מללי. "הוא הרגיש שהוא שם רק כדי לספק את הזרע שהשתמשתי בו למסכת הפנים".

"בהתחלה הוא חשב שזה משעשע ואפילו הרגיש שהוא מאוד שימושי", אמרה בת ה-27 מבלי לנקוט בשמו של האקס. "באיזשהו שלב הוא התחיל לשאול אותי אם אני אוהבת אותו בכלל או אם אני רק מעוניינת בזרע שהוא סיפק", הוסיפה. "הוא החל להרגיש כמו 'ספק' מאשר שותף לחיים, מה שערער את מערכת היחסים שלנו מיום ליום".

לדבריה, השפיכה לפי דרישה גרמה לכל הבלגן. "הוא התחיל להרגיש לא מוערך והטיל ספק ברגשות שלי כלפיו, מה שהוביל לוויכוחים רבים", נזכרה. "השימוש בזרע באמת עבד ועזר לעור הפנים להיראות טוב יותר, אבל שילמתי מחיר גבוה מדי - מערכת היחסים שלי".

View this post on Instagram

A post shared by @mglelly

עוד היא הסבירה: "אחרי תקופה הוא אמר לי שהוא נגעל מכל העניין הזה, שאני משתמשת בזרע כמוצר טיפוח". בסופו של דבר היא הפסיקה ולעת עתה, היא תסתפק במסכות אורגניות איכותיות. היא סיכמה: "אני מחפשת אלטרנטיביות טבעיות חדשות לטיפוח העור שלי - כאלה שלא יסבכו את חיי האהבה שלי".

מומחים מדגישים כי אין מחקרים מדעיים התומכים ביעילות של טיפולים אלו. למעשה, הם עשויים אף להזיק. מומלץ להיוועץ עם רופא עור לפני ניסיון של טיפולים לא קונבנציונליים.