גבר בשנות ה-40 לחייו פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו האנונימית הוא כתב לה כי נקלע למצב מורכב עם אשתו וכי אינו יודע מה לעשות כעת.

"אני בן 43 ואשתי בת 42. אנחנו נשואים 12 שנים ויש לנו ילדה משותפת בת שמונה. בשנה שעברה שמתי לב שאשתי מאוד מוסחת, בקושי מעוניינת לדבר איתי ובוודאי שלא מקיימת איתי יחסי מין. באיזשהו שלב היא החלה להיות מוטרדת מהמראה החיצוני שלה והחלה להתאפר ולהתלבש יפה בבקרים", כתב.

עקב אחרי אשתו כדי לבדוק אם היא בוגדת ונותר המום (צילום: אינג'אימג')
עקב אחרי אשתו כדי לבדוק אם היא בוגדת ונותר המום (צילום: אינג'אימג')

הוא המשיך: "התחלתי לחשוב שהיא מנהלת רומן והתעמתתי איתה אבל היא צחקה ואמרה לי שאני מגוחך. אבל יום אחד, כשחברה של בתנו הגיעה אלינו הביתה, אימא שלה באה איתה ונשארה לשתות קפה עם אשתי. בזמן שהבנות שיחקו למעלה, נכנסתי לסלון ותפסתי את אשתי ואת האימא של החברה מתנשקות בלהט בסלון".

"הייתי המום, זה הדבר האחרון שדמיינתי שיקרה. לפתע הן הבחינו בי ואשתי החלה לספק תירוצים, עד שבסופו של דבר היא התוודתה בפניי שהן מנהלות מערכת יחסים במשך כמה חודשים - מה שהחל כיחסי חברות התפתח לרומן. היא אמרה לי שהיא לא לסבית ושהיא לא יודעת כיצד להסביר את רגשותיה", הוא סיפר.

עוד הוא הוסיף: "סיפרתי לבעלה של האישה כי חשבתי שמגיע לו לדעת וגם הוא הגיב בכעס והיה נסער. אשתי מאוד רוצה שאסלח לה וטוענת שהרומן היה טעות גדולה ושהיא כלל לא אוהבת את האישה הזו. חלק ממני מרגיש שלא מדובר בבגידה רצינית כאילו שהייתה עם גבר אחר, אבל אני מתקשה להמשיך הלאה כאילו לא קרה כלום. מה עליי לעשות?".

יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לו: "אשתך ניהלה רומן והסתירה זאת ממך. העובדה שזה קרה עם אישה ולא עם גבר, לא הופכת את זה לפחות הרסני. היא רוצה לתקן את העוול שנעשה ולשקם את הנישואים שלכם, אבל אתה מתקשה להבין את זה. ייעוץ זוגי יכול לעזור לשניכם להתגבר על המקרה".