רגעים ספורים לאחר שקיבלה הצעת נישואין רומנטית על חוף הים, קייטי ניקולסון בת ה-24, כוכבת רשת מהטיקטוק, איבדה את טבעת היהלומים החדשה שלה בין הגלים.

"סיפור האירוסין שלנו הוא הכי מטורף אי פעם", כתבה בת ה-24 בסרטון שהעלתה לטיקטוק, אשר צבר יותר מ-560,000 צפיות. הסרטון מתעד את הרגע המרגש בו בן זוגה, סטיבן, כרע על ברך והציע לה נישואין ואת הרגעים הדרמטיים שהגיעו לאחר מכן.

ניקולסון, המוכרת ברשתות החברתיות בזכות עיסוקה כמשפיענית כושר, קיבלה בהתרגשות את הצעתו של בן זוגה והשיבה בחיוב. הזוג המאושר רץ לחגוג במי הים, אך תוך שניות ספורות הטבעת החליקה מהאצבע שלה ונעלמה בין הגלים.

"מחפשים את הטבעת," כתבה המשפיענית בהמשך הסרטון, כשהיא מתעדת את עצמה ואת סטיבן מחפשים את התכשיט הזעיר לאורך קו החוף. עוברי אורח טובי לב הצטרפו לחיפושים וחלקם אף צללו למים בניסיון נואש למצוא את התכשיט היקר, כך לפי הדיווחים בחשבון הטיקטוק שלה.

@beastbarbie_ Replying to @Faith Marie ♬ Choking on Flowers - Fox Academy

למרות הייאוש הראשוני, הגורל האיר פנים לזוג. בחור זר אחד שהצטרף לסיוע הצליח למצוא את הטבעת והשיב אותה לידיה של המאורסת הטרייה. ניקולסון סיכמה את החוויה: "איזו רכבת הרים רגשית. אני חושבת שזה מסמל שנועדנו להיות ביחד".