סרטון סקס חדש שהופץ ברשתות החברתיות, עורר סערה כאשר לפיו נראית סוהרת מקיימת יחסים אינטימיים עם אסיר בתאו בכלא. אולם, מסתבר כי מדובר בחיקוי מבוים ולא באירוע אמיתי.

תיעוד מביש: סוהרת קיימה יחסים עם אסיר בתא בזמן שחבריו מצלמים

אנדי לי, תושב סטיבנג' ובמקור מדבלין, יצר את הסרטון כגרסת חיקוי לתיעוד שצולם לכאורה בכלא וונדסוורת' בלונדון לפני כשבועיים. לי, שמפעיל מיזם תוכן למבוגרים, רכש מדי סוהר באיביי ובנה תפאורה של תא כלא. בנוסף הוא שכר את שירותיה של שחקנית בשם קיילה ווילד שתגלם את דמותה של הסוהרת.

View this post on Instagram

A post shared by Andy Lee (@do_it_like_andy)

"ראיתי איך הסרטון המקורי התפשט ברשת וחשבתי שאוכל ליצור גרסה משלי", סיפר בראיון ל-Daily Star. "הצילום בוצע באפליקציית סנאפצ'אט כדי שהסרטון ייראה אותנטי יותר. לא ציפיתי שזה יתפשט כל כך מהר".

מאז, הסרטון צבר מיליוני צפיות תוך זמן קצר והופץ בקבוצות ווטסאפ, טלגרם ופייסבוק. לי ציין כי קיילה ספגה ביקורות קשות מאנשים שהיו בטוחים שמדובר במקרה אמיתי, אך הדגיש שאין לקחת את זה ברצינות.

לי התפרסם בעבר בתוכנית טלוויזיה בערוץ 4 הבריטי. הוא סיפר על הדרך שעשה מנער קתולי חסר אמצעים בדבלין ועד להפיכתו ליוצר תוכן מצליח. "פגשתי מישהו בחדר כושר שהציע לי להיכנס לתעשיית הסרטים למבוגרים, וכך עשיתי", שיתף. "עבדתי גם כמתקין גז ואינסטלטור, אבל בסופו של דבר חזרתי ליצירת תכנים".