צ'רלי סטפנס, בת 41 מדרום יורקשייר שבאנגליה, עשתה הסבת מקצוע מפתיעה. לאחר שעזבה את תפקידה כמנהלת מכירות, היא בחרה להתמקד בתחום ייחודי - עבודת מין הוליסטית. כבר חמש שנים שהיא מתמחה בסיוע לאנשים עם מוגבלויות, טראומות ובעיות נפשיות לחוות אינטימיות ומגע מיני.

"יש לי תשוקה עצומה לעזור לאנשים שאין להם גישה למערכות יחסים פיזיות ורגשיות סטנדרטיות", הסבירה צ'רלי לניו יורק פוסט. לדבריה, היא מציעה מגוון שירותים החל מעיסויים חושניים ועד חיבוק בעירום ולעתים אף שירות של יחסי מין מלאים, במחיר של 154 דולר לשעה.

נותנת שירותי מין לגברים עם מוגבלויות (צילום: אינג'אימג')
נותנת שירותי מין לגברים עם מוגבלויות (צילום: אינג'אימג')

בת ה-41 תיארה את עבודתה: "אני מציעה מגע חושני, מגע הוליסטי, מסאז' חושני שהוא מאוד טיפולי, מאוד מקורקע, מרגיע, ארוטי גם כן אבל מאוד מרגיע ומחבר מאוד בין שני בני אדם". היא הדגישה כי עבודתה מתקיימת ב"חלל יפהפה שמיועד במיוחד לשם הטיפול".

לקוחותיה של צ'רלי מגיעים מרקעים מגוונים, כולל פצועי מלחמה ואנשים עם מוגבלויות פיזיות ונפשיות. "לא מדובר רק במגע הפיזי", היא הדגישה. "אלא ביצירת מרחב בטוח ומקבל". היא סיפרה גם על מקרים מרגשים שקרו לה: "היו אצלי גברים אבלים שבכו בזרועותיי במשך שעה. זה פשוט ליצור מרחב בטוח לחלוטין".

צ'רלי הדגישה את החשיבות של עבודתה בהקשר החברתי הרחב: "כל כך הרבה גברים בחברה שלנו חסרי ביטחון וסובלים מטראומה. בנוסף, התאבדות בקרב גברים נמצאת בשיא של כל הזמנים". היא רואה בעבודתה הזדמנות לתת ללקוחותיה "להוריד את המטען שלהם, בין אם זו טראומה או סתם לשכוח מהמוגבלות שלהם".

סקס (צילום: אינגאימג')
סקס (צילום: אינגאימג')

עם זאת, מסלולה המקצועי הייחודי העמיד בפניה אתגרים לא צפויים. בספטמבר 2022, כשניסתה להיכנס לארצות הברית לביקור משפחתי, כניסתה נאסרה בטענה שביצעה "פשעים של חוסר מוסריות". צ'רלי תיארה את החוויה כמשפילה וטראומטית: "הם לקחו אותי לחדר וביקשו ממני לתת פרטים על העבודה שלי, ערכו חיפוש גופני, לקחו לי את הדרכון ולא יכולתי לגעת בחפצים שלי".

למרות ניסיונותיה להתמודד עם האיסור שחל עליה לעסוק בעבודתה בארה"ב, בקשתה נדחתה. עם כל המכשולים, צ'רלי נשארת מחויבת למטרתה. "כולם יפים וטובים", היא אמרה. "ואני רוצה לעזור לאנשים להרגיש בנוח עם עצמם ולחוות קרבה אנושית". היא סיכמה: "אני אמפתית וטובה מאוד בלגרום לאנשים להרגיש נינוחים".