תיאוריית קונספירציה חדשה צוברת תאוצה ברשת, לאחר שמשתמש באתר Reddit שיתף מה שהוא טוען כי הן ראיות לקיומו של מחסום המגן על כדור הארץ מפני חייזרים.

לפי התיאוריה, ישנם חייזרים שטענו בפני בני אדם כי קיים מחסום סביב כדור הארץ המונע מהם להגיע לכאן ללא רשות. זאת למרות שבמשך מאות שנים, האנושות תהתה על קיומם של חייזרים, אך מעולם לא הצליחה לאשש את העניין באופן חד-משמעי.

חללית, חייזרים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
חללית, חייזרים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

המשתמש, @Blit_Blitt99, פרסם מספר מקורות לתמיכה בטענותיו, ביניהם דברי מומחה אירי לעב"מים הטוען כי "גופים עגולים" עליהם שוחחו בישיבות של סוכנות החלל האמריקנית נאס"א, הם למעשה "רשת הגנה גלובלית". בנוסף, הוא ציטט קטע מספר העוסק בחטיפות חייזרים, המתאר כביכול שיחה טלפתית עם ישות חוצנית.

הפרסום עורר דיון ער, כאשר חלק מהמגיבים הביעו תמיכה ברעיון. אחד המשתמשים כתב: "הטענה שהכוכב שלנו מוגן על ידי מודיעין מתקדם יותר היא פרשנות מוצקה למה שראינו". אחר הציע כי המחסום נועד דווקא "לשמור אותנו בתוכו".

אחד המגיבים שיתף חוויה אישית: "לילה אחד, בדרכי הביתה על אופניי, ראיתי כדורים בהירים עפים בצורת V. תחילה חשבתי אני מדמיין, אך ככל שאני חושב על כך יותר, אני מפקפק בכך. הם נעו כאובייקט אחד זוהרים באור כחול-לבן עמום על רקע שמי הלילה". חשוב לציין כי למרות העניין שמעוררת התיאוריה, אין לה ביסוס מדעי, והיא נשארת בגדר השערה בלבד.