אישה אחת חשפה כי יצאה לדייטים עם יותר מ-150 גברים - כולם נשואים, כי יש להם רצון "לרצות ולהרגיש רצויים". לדבריה, היא לא רואה עצמה כ"הורסת משפחות" מאחר והגברים הללו היו מתגרשים בכל מקרה מסיבות אחרות שהן לא היא.

הרווקה סיפרה כי נרשמה לאתרי היכרויות המיועדים לגברים נשואים לפני 14 שנים, כשהיא עדיין הייתה נשואה בעצמה. למרות החששות הראשוניים לגבי המטרות שיש באתרים מסוג זה, היא החליטה להירשם בכל זאת.

לא הייתה מאושרת בנישואייה ופנתה לאתר היכרויות לגברים נשואים (צילום: אינג'אימג')
לא הייתה מאושרת בנישואייה ופנתה לאתר היכרויות לגברים נשואים (צילום: אינג'אימג')

היא הסבירה כי נישואיה היו "אומללים" באותה תקופה, מה שגרם לה לרגיש "בודדה" וכמהה לאינטימיות פיזית ורגשית כאחד. מאז שהצטרפה לאתר ההיכרויות, היא יצאה עם יותר מ-150 גברים ולדבריה, קיימה יחסי מין רק עם ארבעה, כך לפי ה-Daily Star.

בחלוף הזמן, מערכות היחסים שלה עם אותם גברים נמשכו שמונה חודשים עד חמש שנים. היא הסבירה כי היא מתרגשת מהעובדה שהנשואים "לעולם לא יהיו" שלה. בריאיון לקלוז'ר, אמרה: "אני נכנסת לקשר אינטימי רק עם גברים שיש לי רגשות כלפיהם. הם אמנם לעולם לא יהיו שלי אבל אנחנו נפגשים מדי שבוע כשהחיים מאפשרים".

\'\'רוצים לרצות ולהרגיש רצויים\'\' (צילום: ingimage ASAP)
\'\'רוצים לרצות ולהרגיש רצויים\'\' (צילום: ingimage ASAP)

עוד היא סיפרה: "זה די קל לברוח לכמה שעות בכל פעם שרוצים. תמיד יש 'חברים' להיפגש איתם או 'עבודה עד מאוחר'". באופן מפתיע, היא סיפרה כי לאחד הדייטים שלה, הגיע גבר אחד שהביא אתו את אשתו "שתאשר" את היחסים הללו.  היא התוודתה: "אני מעריכה גברים נשואים. יש להם רצון לרצות ולהרגיש רצויים וצעירים".

היא הוסיפה כי אינה רואה את עצמה כ"הורסת משפחות" וטענה שחלק מהגברים שפגשה היו מתגרשים בכל מקרה בשל "חוסר אינטימיות" ו"תסכול מיני". סיפורה של האישה משקף מגמה רחבה יותר, כאשר אתרי היכרויות לנשואים דיווחו על עלייה בפעילות בעקבות הסרט התיעודי של נטפליקס שעסק בפרשת הדלפת פרטי המשתמשים מאתר ההיכרויות Ashley Madison ב-2015.