אישה אמיצה בשנות ה-20 לחייה חשפה ברשת החברתית Reddit את סיפורה המטריד, כיצד בן זוגה לשעבר ניצל את ההלוויה של דודתה כדי להציע לה נישואין - אך מסיבה נבזית במיוחד.

לאחר שלוש שנות זוגיות, גילתה בת ה-26 ששמה לא צוין בכתבה, שבן זוגה בחר דווקא בהלוויה המשפחתית כדי לכרוע ברך ולפתוח במופע דרמטי. בעוד שהיא תמיד חלמה על הצעת נישואין רומנטית וחתונה, היא מעולם לא שיערה שזה יקרה ברגע כה טעון רגשית.

הצעת נישואין, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')
הצעת נישואין, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')

הגבר, כפי שמתברר, ניסה להצדיק את המעשה בטענה שניסה "להפיח קצת אור" באווירה הכבדה ולספק לכולם סיבה לחגוג במקום להתאבל. עם זאת, לאחר שסירבה בנימוס אך בתקיפות, נחשפה האמת המזעזעת: בן זוגה ניהל רומן עם אישה אחרת, שהייתה אף היא בהלוויה ועוד בהריון ממנו.

בפוסט, היא כתבה: "שלושה שבועות לאחר ההלוויה, חבר טוב שלו חשף בפניי את הפרשה. הוא אמר לי שבגלל שהיא בהריון הוא היה צריך למצוא דרך לגרום לה לא לעזוב אותו ובחר בהלוויה כדי להראות לה בפומבי שאני 'אדם רע' בידיעה שאדחה את הצעתו מול כולם. לא ראיתי אותו מאז הפרידה".

לאחר חשיפת הבגידה, בת ה-26 נפרדה מבן הזוג ללא היסוס. לדבריה, משפחתו של האקס יצרה איתה קשר אך היא לא מעוניינת. כיום, היא מדגישה שהחיים שלה הרבה יותר טובים מאז סיום מערכת היחסים הרעילה.