אישה שיתפה ברשת החברתית Reddit סיבה יוצאת דופן לגירושים - נפיחות בלתי נסבלות של בעלה. לדבריה, היא איבדה את חוש הריח בתחילת הקשר שלהם בעקבות נגיף הקורונה וכך לא הייתה מודעת לחומרת הבעיה.

בפוסט הוויראלי, היא סיפרה: "אחרי החתונה, המצב הידרדר במהירות. הוא התחיל לנשנש בלי סוף, בעיקר חלב ומזונות מטוגנים בשעות הלילה המאוחרות. בהתחלה חשבתי שמדובר בפלוצים לא נעימים פה ושם אך ככל שהלילות עברו זה הפך לסיוט. כבר שמעתי על נפיחות מסריחות רגילות ואפילו נפיחות בריח גופרית חזק, אבל אלו היו שונות לחלוטין. הן היו פשוט בלתי נסבלות".

פלוצים (צילום: ingimage ASAP)
פלוצים (צילום: ingimage ASAP)

היא הוסיפה, מזועזעת: "בפעם הראשונה שהרחתי, הקאתי. הרגשתי את הריח חזק כאילו הרחתי משהו מקרוב מאוד. אני משוכנעת שהוא נספג בשטיח ובקירות". לדבריה, בעלה אף החמיר את המצב בכוונה: "אני כבר לא מסוגלת לישון לידו בלילות אז עברתי לחדר של הבת שלנו, אז הוא נכנס לחדר שלה והפליץ כמעט כשנרדמתי כדי שאקיא. נאלצתי לישון עם דלת נעולה".

האישה מספרת שניסתה לדבר אתו על התזונה שלו אך ללא הצלחה. "הוא טוען שהוא מעדיף את הריח והנפיחות על פניי. זה נשמע שטחי להתגרש בגלל פלוצים, אבל זה עמוק יותר מזה". גולשים רבים הביעו תמיכה בהחלטתה: "הוא לא מכבד אותך", כתב לה גולש אחד. שני הגיב: "אם הוא נכנס לחדר במיוחד כדי להפליץ לידך למרות שאת ישנה בחדר אחר, זו התנהגות מזעזעת".