אישה נשואה בשנות ה-40 לחייה, פנתה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתה חשפה את הדרמה המסעירה שמתחוללת כעת בביתה בעקבות פרט שגילתה על בעלה.

"אני בת 45, בעלי בן 49 ואנחנו נשואים 15 שנה", כתבה האנונימית. "יש לנו שתי בנות, הראשונה בת 12 והשנייה בת תשע. בשבוע שעבר הוא השאיר את טלפון הנייד שלו בסלון לפני שהלך לישון וראיתי שהמון הודעות מגיעות אליו. הצצתי וחשכו עיני".

גילתה שבעלה בוגל עם גברים רבים (צילום: אינג'אימג')
גילתה שבעלה בוגל עם גברים רבים (צילום: אינג'אימג')

"ההודעות היו מאפליקציית ההיכרויות 'גריינדר' לגברים הומוסקסואלים. הייתי בהלם ולא יכולתי להתאפק מלהסתכל ואז גיליתי מאות הודעות שהוא החליף עם גברים שונים. לאורך כל מערכת היחסים שלנו הוא לא הזכיר אפילו פעם אחת שהוא נמשך לגברים אז נותרתי המומה מהגילוי", סיפרה.

היא הסבירה: "התעמתתי אתו למחרת והוא נבהל ולא הפסיק להתנצל. בנוסף, הוא הבטיח לי שאלה 'רק הודעות' ושאין לי סיבה לדאוג. בגלל שהנישואים חשובים לי, החלטתי להאמין לו ולסלוח לו. אבל עכשיו גיליתי חיובים לבתי מלון בדף פירוט האשראי שלו ואני חושבת כעת על הגרוע מכל". עוד היא כתבה: "אם הוא שיקר לי בנושא הזה, מה הוא עוד עלול להסתיר ממני?", שאלה. "אני כל כך אוהבת אותו אבל לא יודעת מה לעשות עכשיו".

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימית: "ברור שהוא נמשך לגברים וגם לנשים ואולי הוא מרגיש צורך לחקור את הצד הזה של המיניות שלו. ועדיין, הוא בזוגיות איתך ובין אם הוא סטרייט, הומו או ביסקסואל, בגידה מערערת לחלוטין את מערכת היחסים".

היא המשיכה: "תהיי כנה אתו וספרי לו מה גילית. הסבירי לו שאם הוא מעוניין שהקשר שלכם יחזיק מעמד, הוא צריך להיות גלוי איתך. מגיע לך הסבר ראוי על מה שקורה כי האמון שלך נפגע קשות. המיניות שלנו היא חלק מאתנו, זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו ולהמשיך הלאה. אחרי שתשוחחו, תשקלי לפנות יחד לייעוץ".