רווקה בת 32 מאוסטרליה, עוררה סערה ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה רשימה מפורטת של דרישותיה מבני זוג פוטנציאליים. הרשימה כוללת קריטריונים מפתיעים כמו רכב בבעלותו, כושר גופני טוב, איבר מין באורך 15-22 ס"מ וללא עבר של בגידות.

אליסיה דייויס טענה שאם הגבר אותו הכירה לא עומד בכל הדרישות, היא מיד מאבדת עניין והקשר לא יכול להחזיק מעמד. בנוסף, היא מחפשת בן זוג יציב כלכלית שרוצה להתחתן אך מעולם לא היה נשוי, שאוהב לטייל אך מוכן לכסות את עלויות הטיסה של עצמו, בעל חוש הומור טוב, משקיע בפיתוח אישי ובעל כישורי תקשורת מצוינים.

@littlebrunettebaddiee Rate my fit 😍 #rate #outfit #outfitrating #datenight #outfitideas #weekend #ootd #fyp #fypシ #foryou #foryoupage #viral #viralvideo #viraltiktok ♬ BIG UP - INJI

לדבריה, היא לא מחפשת את "אדון שלמות" אלא פשוט מודעת לרצונות שלה ויודעת מה חשוב לה בבן זוג. היא אף יצרה טופס הגשה שאותו גברים צריכים למלא כדי לזכות בדייט איתה, בתנאי שיעברו את כל הסעיפים ברשימה שלה. "זאת רשימה שאינה ניתנת למשא ומתן. כל מי שרוצה לצאת איתי ולא יכול לסמן 'וי' בכל התיבות האלה - שימשיך הלאה", אמרה בחשבון הטיקטוק שלה.

@littlebrunettebaddiee Non nogotiable dating checklist is a must in this day & age!! Do you have one? #dating #checklist #date #datingchecklist #relationship #relationshipadvice #nonnegotiable #musthave #advice #fyp #fypシ #fypシ゚viral #viral #viralvideo #viraltiktok ♬ original sound - Alicia Davis

הרשימה של בת ה-32 גררה תגובות מעורבות ברשת, במיוחד בקרב גברים שטענו שהיא בררנית מדי ותישאר רווקה לנצח. היו גם שטענו שאין "גבר אחד בעולם" שיעמוד בכל הדרישות שלה.

דייויס לא מתרגשת מהביקורת וטוענת שכל גבר שמוצא סעיף ברשימה שלה שלא מוצא חן בעיניו "שימשיך הלאה". היא מסרבת להתפשר על הסטנדרטים שלה ומאמינה שהרשימה נועדה לשמור עליה ולעזור לה לפגוש את האדם הנכון. "היו לי הרבה דייטים לא מוצלחים", סיפרה, "מהם למדתי מה אני כן ומה אני לא רוצה בבן זוג, וזה מה שעיצב את הקריטריונים הספציפיים שלי. הרשימה הזאת מבטיחה שאני לא אבזבז זמן עם האנשים הלא נכונים ושאקבל יחס הולם".