צעירה בת 28 המתגוררת בסידני שבאוסטרליה, חשפה כי היא עובדת כנותנת שירותי מין ולדבריה, הנתונים של הגברים הנשואים שהגיעו אליה אינם מרשימים במיוחד.

קטיה קורטז טענה שרוב הגברים "גרועים בסקס", ובמיוחד הנשואים. אפילו גברים מהדור הצעיר יותר לא הרשימו אותה, כך לטענתה. "יש כל כך הרבה בעלים, בני זוג - צעירים ומבוגרים, שאין להם שום מושג כיצד לרצות אישה. איך בנות הזוג והנשים שלהם משלימות עם זה?", שאלה.

קורטז טענה שייתכן שאותן גברים לא ממש טורחים לצפות בסרטים פורנוגרפיים או שהם פשוט לא שואלים את השאלות הנדרשות, וזו ככל הנראה הסיבה לבורות בחדר המיטות. "פורנו יכול להיות כלי הדרכה מדהים, תלוי איזה סוג של פורנו כמובן", הסבירה.

היא המשיכה: "אין צורך להשוות את היכולת והסיבולת שלכם לזה של כוכב פורנו, אבל אם אתה יכול להחזיק מעמד אפילו כמה שניות בתנוחה מיסיונרית בלי היכולת לעשות את זה כמו שצריך, אז יש לנו בעיה".

עוד היא הסבירה ל-news.com.au: "גברים רבים בכלל לא מבינים איך לגעת בדגדגן. הרבה גברים לא שואלים את בנות הזוג שלהם מה הן אוהבות. המפגשים המיניים הטובים ביותר הם בדרך כלל עם אלה ששואלים את האישה מה היא אוהבת. זה לא חייב להיות רובוטי, זה יכול להיות בצורה סקסית".

"הרבה גברים יניחו שרוב הנשים אוהבות את אותם הדברים אבל זה כל כך חשוב לשאול את הפרטנרית קודם מה היא אוהבת", הוסיפה קורטז. בנוסף, היא אף ציינה כי ישנם לא מעט גברים שכלל לא יודעים איך להתמקם ו"מועכים" אותה בזמן קיום יחסי מין מאחר והם מניחים את כל משקל גופם עליה.

לסיכום, היא הסבירה כי הגיע הזמן שגברים יתחילו להתייחס לסקס כמשהו "דו-סטרי ולא חד-סטרי", ויתחילו לשאול את הנשים שלהם מה הן אוהבות במיטה.