ג'יימר היל ואושן בנקס, זוג טרנסג'נדרים מאוהב, חווים אהבה סוחפת לצד התמודדות עם גילויי טרנספוביה ברשת. לאחר היכרות קצרה בפייסבוק, הם החליטו להתחתן לאחר שלושה חודשים בלבד. למרות האהבה הגדולה, הם נאלצים להתמודד עם ביקורות פוגעניות.

היל, שנולד כאישה, ובנקס, שנולדה כגבר, התאהבו זה בזו וגילו כי יש ביניהם חיבור מיוחד בזכות החוויות המשותפות שעברו. האישה סיפרה שזו הפעם הראשונה שהיא יוצאת עם גבר טרנסג'נדר והבעל לעומת זאת, חשב שהוא נמשך לגברים אך גילה שמשהו חסר לו.

"היא מבינה אותי וגורמת לי להרגיש גבר אמיתי. כל מי שיצאתי אתו תמיד הזכיר לי מי אני, אף פעם לא הרגשתי כל כך חופשי להיות אני", אמר ג'יימר. קוונה, בנו, שמח שאביו מאושר אך הודה שהנישואים היו " קצת מהירים". הוא היה בן 16 כשאביו החל בתהליכי שינוי המין.

לצד התגובות המפרגנות, הזוג נתקל גם בביקורות פוגעניות ברשת אך לדבריהם, הם בוחרים "להגיב לתגובות הרעות באהבה וסובלנות". למרות השנאה שהם סופגים, הם רוצים להוות השראה עבור טרנסג'נדרים אחרים. "חשוב לנו לחשוף את מערכת היחסים שלנו כדי לעזור לאנשים אחרים שפוחדים לצאת מהארון", אמר ג'יימר.

אושן הוסיפה: "למי ששופט את הקשר שלנו, ובכן, יש לכם את הדעה שלכם וזו הסיבה שכל אחד עושה מה שטוב לו בבית שלו, ובבית שלי אנחנו אוהבים את כולם ומקבלים כל אחד כמו שהוא".