גבר אנונימי אחד פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו כתב לה על הגילוי המסעיר שגילה על אשתו, וכי אינו יודע מה לעשות כעת.

"אני בן 46 ואשתי בת 42. אנחנו נשואים 16 שנים ויש לנו ארבעה ילדים, שניים מהם עם צרכים מיוחדים. החיים שלנו לא היו קלים אף פעם ולא היה לנו הרבה זמן אחד לשנייה. חיי המין שלנו 'מתו' כבר לפני כמה שנים אחרי שהיא הייתה מתחמקת שוב ושוב בטענה ש'אין לה כוח' ", כתב.

גילה שאשתו כבר במקום אחר לגמרי (צילום: אינג'אימג')
גילה שאשתו כבר במקום אחר לגמרי (צילום: אינג'אימג')

הוא המשיך: "למרות שהנישואים שלנו לא היו מוצלחים במשך המון זמן, באמת שהאמנתי שיום אחד הכל יסתדר. לפני כחצי שנה, אשתי אמרה לי שהיא צריכה קצת יותר זמן לעצמה ושהיא מרגישה אבודה. הסכמתי לתת יותר מעצמי בטיפול הילדים כדי שתוכל לפנות לעצמה זמן חופשי בערבים".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"מה שלא תיארתי לעצמי, זה שהיא התחילה לצאת עם גבר אחר. כשאני חושב על כל הפעמים שהיא יצאה - כביכול עם החברים שלה - והיא הלכה איתו אליו הביתה, אני חש בחילה. לא חשדתי בדבר עד לפני יומיים, שהיא הושיבה אותי לשיחה וסיפרה לי שהיא פוגשת מישהו אחר ושזה רציני. הייתי עיוור לגמרי", סיפר.

"היא אמרה את זה כל כך בקרירות, שאני צריך להכין את עצמי להמשיך הלאה. מאז אני בוכה כל יום, נזכר בכל מה שהשתבש ובכמה טוב היה לנו פעם. הבוס שלי אפילו שלח אותי הביתה כי אני לא מצליח להתרכז בעבודה. אני מרגיש שאני בבלגן גדול. כל מה שהייתי רוצה זה לחזור אחורה בזמן ולשנות את הכל", סיכם את פנייתו.

\'\'בוכה כל יום\'\', אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
\'\'בוכה כל יום\'\', אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימי: "למרות שידעת ששום דבר לא תקין ביניכם, זה נשמע כאילו שלא היה לך מושג שאשתך כבר לא שם. אתה מתאבל על מה שאיבדת אבל יהיה קל יותר אם תתמודד עם מה שקורה".

היא המשיכה: "למרבה הצער, אנו לא יכולים לחזור אחורה בזמן, אבל מאוד יכול לעזור אם תדבר עם אשתך על מה שקרה ותראו אם תוכלו לסגור מעגל כלשהו, ולא רק כי יש לכם ילדים משותפים לגדל יחד. שקול לפנות לייעוץ מקצועי".