אישה נשואה אחת בחודש התשיעי להריונה, תפסה על חם את בעלה מבלה עם משהי אחרת בחוף הים. היא צילמה את השניים ופרסמה את הסרטון ברשתות החברתיות - שזכה לעשרות מיליוני צפיות.

"מי זו לעזאזל?", נשמעה קלי סמית' שואלת בסרטון הטיקטוק שפורסם בחשבון שלה ברשת החברתית, בשנייה שראתה את בעלה - ללא חולצה - מתרווח לצד אישה זרה וכלב על החוף. "אני אשתו ההריונית בחודש התשיעי! ומי את?", שאלה בעודה מכוונת את המצלמה לעבר האישה, שלבשה חולצה חומה ומכנסיים קצרים שחורים. "התינוק שלו ממש כאן וצפוי להיוולד בעוד שבועיים", צעקה בזמן שבעלה קם.

@kellysophiaava this was April 2023, I have been trying to get divorced ever since, but the court in my county is so backed up that we havent even gone to court yet. He has not seen our daughters since October 2023 and has not paid a dime in child support. He has multiple charges of harassment, stalking, and violating a restraining order #cheater #cheating #cheatinghusband #loser #lowlife #trash #garbage #fyp #foryou #foryoupage #caught #fbi #nj #fyppppppppppppppppppppppp #newjersey ♬ original sound - Kelly.

לאחר שהבעל ניסה להרגיע את הרוחות, היא שאלה את האישה הזרה האם היא ידעה שיש לו אישה בהריון. "הוא אמר לי שהוא מתגרש", השיבה לה בעוד שהיא נראית אוספת את חפציה מהחול. "לא! הוא לא מתגרש! מה עשית אתו?", צעקה סמית'. "אם הוא שיקר לך, אני מצטערת כי זו לא אשמתך", המשיכה ההריונית לצעוק לעברם של השניים תוך שהם עוזבים את החוף. במקביל, נשמע מישהו אחר צועק לעברם "קחו את הזבל שלכם!", וסמית' השיבה לו "הם זבל בעצמם". היא המשיכה: "15 שנה היינו ביחד! 15!", רגע לפני שהסרטון הסתיים.

@kellysophiaava Part 2.. the people on the beach yelled “take your garbage!!” because they left a bunch of trash #fyp #foryou #foryoupage #fyppppppppppppppppppppppp #cheater #cheating #cheatinghusband #fbi #caught #caughtintheact #nj #newjersey ♬ original sound - Kelly.

התיעוד של הגילוי המסעיר צבר למעלה מ-25 מיליון צפיות ברשת החברתית טיקטוק. מאוחר יותר סמית' ציינה שהתקרית אירעה באפריל בשנה שעברה. לפי הדיווחים, בעלה לא ראה את ילדיהם מאז אוקטובר וגם לא שילם מזונות. גולשים רבים הביעו את צערם על חשיפת הבגידה ועודדו את סמית: "האיש הזה לא ראוי לך", כתב לה גולש אחד. שני הגיב: "אל תצטערי בפניה, אני בטוח שהיא ידעה עלייך". אדם נוסף כתב: "מזעזע. ועוד לאור יום בלי להסתתר... מביך".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>