משתמש האינסטגרם המוכר בכינוי @inkcroalpha שיתף לאחרונה תמונה החושפת את השינוי הדרמטי שעבר במהלך ארבע השנים האחרונות. תמונה אחת צולמה ב-2020, כשכמעט ולא היו לו קעקועים על פניו, והשנייה צולמה לאחרונה, ב-2024.

למרות שקעקועים נחשבים לקבועים, רבים בוחרים לכסות את גופם בדיו. @inkcroalpha, שיש לו למעלה מ-52,400 עוקבים באינסטגרם, משתף באופן קבוע במסע ההתקעקעות שלו. השינוי במראה החיצוני שלו מרשים ביותר, אך רוב הסובבים אותו לא התחברו.

לפני ארבע שנים, הוא הציג מראה נקי יחסית עם שיער בלונדיני וזקן וכיום, גופו מכוסה כולו בקעקועים, כולל פניו. הוא אף צבע את גלגלי עיניו באדום, הליך שנחשב למסוכן מאוד. בפוסט שפרסם לאחרונה, כתב @inkcroalpha: "אני חושב שלא צריך להסביר במילים... 2020 לעומת 2024. המראה שלך הוא ההשתקפות של המחשבות והרגשות שלך, אבל מעל הכל החזונות שלך. לעולם אל תפסיק לרדוף אחריהם".

התגובות לשינוי הדרמטי היו מעורבות, כשחלק מהעוקבים הביעו תמיכה והערכה, בעוד שאחרים הביעו דאגה או תהייה לגבי מצבו. @inkcroalpha מתאר את השינוי שעבר כ"לידה מחדש".

למרות שהוא לא חושף פרטים רבים על חייו האישיים, הוא ממשיך לשתף את מסעו שלו גם ברשת החברתית טיקטוק, שם יש לו כמה מאות עוקבים.