לא משנה כמה זמן אתם עם בן או בת זוג, תמיד יש סיכוי שאתם לא יודעים עליהם לגמרי הכל. כך גילה אב לילד אחד כשחיטט במחשב של אשתו מזה כמה שנים. גבר בן 36 חשף כיצד נותר "מוטרד" לאחר שגילה תיקייה סודית במחשב של אשתו. המום מהגילוי ותוהה כיצד להתעמת איתה, הוא שיתף את סיפורו ברשת החברתית Reddit.

הוא סיפר שהכיר את אשתו, ביילי (שם בדוי), לפני תשע שנים דרך חברים משותפים והתאהב בה מיד. "התאהבתי בה עד מעל לראש, היא הייתה כל מה שחיפשתי באישה", כתב. "זה קרה לא הרבה אחרי שיצאתי ממערכת יחסים רעילה ופוגענית עם אישה שביילי הכירה, אך היא לא הייתה חברה שלה. חסמתי אותה בכל מקום ולא היה לי קשר איתה מאז הפרידה".

הזוג התחתן ב-2021, קנה בית משותף ולאחרונה הביא לעולם את הבן הראשון המיוחל. "אני נהנה להיות אבא, זה כמו הגשמת חלום. סוף סוף קיבלתי את החיים המאושרים שלי עם אשתי המושלמת. 'אשתי המושלמת' עד יום שני שעבר". הוא הסביר שמחשב הנייד שלו התקלקל, אז הוא לקח את של אשתו כדי לסיים את עבודתו. כשפתח את הדפדפן, הוא שם לב שהיה חלון גלישה בסתר פתוח, שם הוא גילה חשבון גוגל סודי עם אלבום תמונות בשם "XX".

"ומה מצאתי שם? עירום? בגידה? לא. באלבום הזה היו יותר מ-300 תמונות (348 ליתר דיוק) של בת הזוג שלי לשעבר - האישה שהייתי איתה ממש לפני שפגשתי את ביילי. האישה שעינתה אותי וגרמה לי להרגיש חסר ערך", הוא כתב. "האלבום נוצר בערך בזמן שביילי ואני התחלנו לצאת, ועודכן לאחרונה לפני שבועיים", ציין.

נותר המום ממה שגילה במחשב של אשתו (צילום: אינג'אימג')
נותר המום ממה שגילה במחשב של אשתו (צילום: אינג'אימג')

התמונות כללו צילומים ספונטניים עם משפחה, תמונות מאירועי עבודה ואפילו תמונות מספר המחזור של התיכון. בנוסף, הגבר גילה גם שביילי חיקתה את האקסית שלו על ידי העתקת סגנון השיער והלבוש. "הכל מרגיש כמו שקר", הוא סיכם. "הקאתי והיה לי התקף חרדה. הסתכלתי על הבן שלנו והרגשתי בגידה".

הוא הוסיף: "עוד לא עימתתי אותה עם הגילויים ואני לא בטוח אם אני רוצה. אני רוצה לברוח עם הבן שלנו. אני רוצה להדפיס את כל התמונות שלה, להשאיר אותן על השולחן, ולהיעלם. אני לא יודע מה לעשות".

אנשים שקראו את הפוסט ברדיט היו המומים. משתמש אחד הציע: "וואו. זה בהחלט מדאיג. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לדבר על זה עכשיו כדי לראות מה ישתנה ואם לא יהיה לה עוד מישהו לחקות".