משפחה החיה בבית גדול הסמוך לכביש ראשי, חשפה לאחרונה ברשת החברתית Reddit סדרת אירועים מטרידים, המעלים חשש כי זר חודר לביתם באופן קבוע. האישה, שפרסמה את הסיפור באופן אנונימי, תיארה לפחות ארבעה מקרים מדאיגים שהתרחשו בביתם.

האירועים הראשונים התרחשו בחורף שעבר, כאשר בעלה היה לבדו בבית. בשלוש הזדמנויות שונות, שתיים מהן קרו באותו לילה, הוא התעורר בתחושת קור עזה וגילה את חלון המטבח פתוח לרווחה. האישה ציינה כי בעלה תמיד מקפיד לנעול דלת זו, דבר שאף היה נושא לוויכוח ביניהם בעבר.

פורץ נכנס הביתה אך לא גונב דבר? (צילום: אינג'אימג')
פורץ נכנס הביתה אך לא גונב דבר? (צילום: אינג'אימג')

האירוע האחרון והמטריד ביותר התרחש לאחרונה, כאשר המשפחה כולה, כולל הילדים, יצאה לגן שעשועים סמוך למשך כשעה. בשובם הביתה, ההורים גילו בתדהמה כי דלת הכניסה הראשית לסלון הייתה פתוחה לרווחה. האישה הדגישה כי דלת זו, המוגדרת כ"כניסה הראשית", כמעט ואינה בשימוש ונשמרת תמיד נעולה. היא הוסיפה כי נדרש מאמץ מיוחד לפתוח את הדלת בשל מסגרת שנוטה להתנפח, ושילדיהם לא היו מסוגלים לפתוח אותה בעצמם.

למרות הפריצות לכאורה, האישה ציינה כי דבר לא נגנב או הוזז בבית, למרות שחפצי ערך היו גלויים לעין. היא שיערה כי פתיחת הדלת הראשית הייתה מעין "הודעה" מצד הפורץ, להראות שהוא היה שם.

בנוסף לאירועים אלה, האישה תיארה שינויים מדאיגים בהתנהגות כלבי המשפחה. לפני מספר שנים, הכלבים החלו לשוטט בנכס ולקח להם זמן רב יותר לחזור כשקראו להם. היא הביעה חשש שמישהו עשוי להתיידד עם הכלבים, להאכיל אותם ואולי אף לנטרל את יכולתם להגן על הבית. באירוע האחרון, הכלבים הפגינו התנהגות מוזרה כשהמשפחה חזרה הביתה, כאילו ידעו שמשהו לא בסדר קרה.

הילדים במשפחה דיווחו גם הם על תופעה מטרידה: דפיקות תכופות בדלת הכניסה, אך כשהלכו לפתוח, לא מצאו איש. גולשים שקראו את הפוסט הגיבו בחרדה והציעו למשפחה מספר צעדים: לדווח מיידית למשטרה על כל האירועים, להתקין מצלמות אבטחה מסביב לבית, במיוחד עם יכולת ראיית לילה והפעלה על ידי חיישני תנועה, לגזום את הצמחייה בחצר כדי להקטין אזורים אפשריים להסתתרות ולהצמיד לכלבים תגים עם מעקב GPS כדי לעקוב אחר תנועותיהם ולזהות אם מישהו מפתה אותם.

המשפחה נותרה במצב של חרדה וחוסר ודאות, ומקווה למצוא פתרון שיבטיח את ביטחונה בביתה ויפתור את התעלומה המטרידה.