מורגן אליה וויליאמס, היא אישה שנולדה אינטרסקס - מצב בו אדם נולד עם מאפיינים מיניים (כגון איברי מין, הורמונים, או כרומוזומים) שאינם תואמים באופן מלא להגדרות הטיפוסיות של זכר או נקבה. היא נולדה עם איברי רבייה זכריים ונקביים מתפקדים, וחושפת את המסע האישי שלה  על הקשיים שהיא חווה בשל מצבה הייחודי.

למרות שאמה בחרה לגדל אותה כבן, מורגן הרגישה תמיד שזהותה האמיתית היא של אישה. עם המעבר לקולג', היא החליטה לחיות את חייה בהתאם לתחושותיה הפנימיות. במהלך חיפושיה אחר אהבה, היא פגשה את קרטיס, בן זוגה הנוכחי. מורגן הייתה כנה עם קרטיס מההתחלה לגבי היותה אינטרסקסית, והקשר ביניהם התפתח במהירות.

@morgan.aaliyah1 Hermaphordite- is a women born with both female and male sex organs. Depending on how your body developes in most cases you are able to conceive a child or impregnate someone else. Not everyone is a transgender, we are all made beautifully and have different back grounds. So instead of tearing different people down because we dont fit in to the normal try educating yourself so that you have a judge free heart like the bible says because only God can judge. ❤️ #fy#fypシ゚i#virale#hermaphroditer#preggo ♬ som original - Jadiel

בראיון לפודקאסט "Love Don't Judge", מורגן שיתפה: "אנחנו מקבלים הרבה אהבה אבל גם הרבה שנאה. יש אנשים שלא מקבלים את הקשר שלנו, אבל כל עוד אנחנו אוהבים זה את זו, זה כל מה שחשוב". היא הסבירה על מצבה הייחודי: "נולדתי הרמפרודיט, אינטרסקס. יש לי שחלות ואיברי רבייה זכריים מתפקדים. זה אומר שאני יכולה להיכנס להריון וגם להכניס להריון".

לצערם, בני הזוג נאלצים להתמודד עם גל של בריונות ברשתות החברתיות. טרולים באינטרנט מטילים ספק בזהותה של מורגן ובנטייתו המינית של קרטיס. הביקורות החריפו כאשר בת הזוג שיתפה כי היא בהריון, וקיבלה אינספור תגובות פוגעניות שכינו אותה "בחור בשמלה עם בטן". למרבה הצער, בשל טיפול רפואי לקוי, מורגן עברה הפלה.

@morgan.aaliyah1 Oh baby❤️ #viral #fyp #trending ♬ If It's Lovin That You Want (Sped Up) - Tazzy

למרות הקשיים, השניים ממשיכים לשתף את סיפורם ברשתות החברתיות. הם מאמינים שפתיחותם מעודדת אנשים אינטרסקסים אחרים לא להתבייש במי שהם. "הרבה אנשים פנו אלי ואמרו שהם גם אינטרסקסים", סיפרה מורגן. "בכך שאני מדברת על זה, זה נותן להם תחושה שהם נשמעים ושהם חשובים".

היא סיכמה: "הסיפור שלי עזר להרבה אנשים לצאת מהארון. לכל אחד יש דעה משלו, יש הרבה אנשים אומללים בעולם ואומללות אוהבת חברה". למרות הקשיים, מורגן וקרטיס ממשיכים לעמוד איתנים מול הביקורות ולקדם מודעות וקבלה כלפי אנשים אינטרסקסים.