ג'נה ג'ין, כוכבת TikTok פופולרית ומוכרת, חשפה לאחרונה סיפור מרתק על מערכת היחסים שלה עם גבר שהתחזה לסוכן FBI. סיפורה, שכבש את לב הגולשים ברשת, מציג תמונה מטרידה של הונאה ושקרים בזוגיות.

בשנת 2021, ג'יין החליטה לנסות את מזלה באפליקציות היכרויות. היא הכירה גבר שטען כי הוא עובד ב-FBI, והשניים החלו לצאת. לאחר שישה חודשי זוגיות מוצלחת יחסית, הבחור עבר לוושינגטון לצורך "אימון FBI", והקשר ביניהם הפך למערכת יחסים מרחוק. בסופו של דבר, זה לא צלח והם נפרדו.

@jennajean8 Replying to @Elianne🌻 in case you missed it…my ex lied about being an FBI agent. #storytime #liars #toxicrelationship #datingadvice ♬ original sound - Jenna Jean

חצי שנה לאחר הפרידה, אותו גבר יצר קשר עם ג'יין הצעירה והודיע לה על "משימה סמויה", תוך שהוא מציין כי לא יהיה ניתן להשיג אותו יותר במספר הטלפון הנוכחי שלו. בנקודה זו, היא החלה לחשוד שמשהו מוזר קורה ופנתה לחברה העובדת במגזר הביון האמריקאי. הבדיקה העלתה כי אין כל תיעוד של האיש בסוכנות ה-FBI.

בפודקאסט "The Dating Detectives". היא סיפרה כיצד נחשפה האמת המרה: האיש אתו יצאה במשך חצי שנה מעולם לא היה סוכן FBI ולא עבר כל הכשרה בארגון. למעשה, לא היה שום קשר בין הרקע שלו ל-FBI.

בהרהור על מערכת היחסים, ג'יין הודתה כי התעלמה מסימני אזהרה רבים. הגבר היה סודי מאוד, לא היו לו חשבונות ברשתות החברתיות והיא מעולם לא פגשה את החברים שלו. הוא כמעט ולא שיתף פרטים על עבודתו, ולמעשה, לא הייתה לו כל היסטוריית תעסוקה מלבד שירות צבאי קודם.

@jennajean8 Replying to @Liv just your daily reminder to pick pineapples, not fights. #truecrimecommunity #truecrime #storytime #bingewatching #dating #fbi ♬ original sound - Jenna Jean

באמצעות סרטוני TikTok שפרסמה, הצעירה יצרה קשר עם נשים אחרות שיצאו עם אותו גבר והתברר כי הוא השתמש באותו שקר גם בקשרים אחרים, תוך שהוא מתחזה לסוכן FBI. "הוא לא היה נוכל", אמרה. "הוא לא לקח ממני כסף או חיפש מקום לישון בו. הייתה לו דירה משלו והוא תמיד שילם על דברים. נראה שהוא שיקר רק בגלל שזה גורם לו לריגוש מסוים".

למרות החוויה הקשה, ג'נה נחושה לחלוק את סיפורה כדי להזהיר ולתמוך באחרים שעלולים למצוא את עצמם במצבים דומים. לסיום, היא הזמינה את הציבור לעקוב אחריה ב-TikTok ולצפות בסדרת הסרטונים המלאה שלה תחת הכותרת "?!עם מי לעזאזל יצאתי".