כוכבת האינסטגרם קרול לקר חשפה סיפור אישי קשה בפני עוקביה, בו תיארה כיצד תפסה את בן זוגה בוגד בה בדרך בלתי צפויה. לקר, המוכרת גם כדוגמנית פלייבוי, גרמה לתדהמה בקרב 340 אלף העוקבים שלה.

המודלית הברזילאית ענתה לשאלות הגולשים באינסטגרם וחשפה כי בן זוגה לשעבר בגד בה. לאחר שחשדה בו, החליטה לקר לנקוט בצעד דרסטי: היא הניחה AirTag -אביזר זעיר בגודל מטבע המשמש למעקב - ברכבו של בן זוגה, "מזל עקרב טיפוסי" לדבריה, והחלה לעקוב אחר תנועותיו.

הדוגמנית הודתה שהיא התמכרה לפעולת המעקב עד כדי כך שבילתה שעות רבות ביום בבדיקת מיקומו של בן זוגה. יום אחד, הוא אמר לה שהוא הולך להתאמן בחדר הכושר, אך נתוני המיקום שלו הראו אחרת. לקר החליטה להפתיע אותו ולהגיע לחדר הכושר, שם גילתה שהוא משקר. לאחר עימות קצר, בן זוגה הודה שהוא בוגד בה.

הצעירה חשפה את המקרה שלה כאזהרה מפני פגיעה באמון בזוגיות וכיום, היא מתאוששת מהבגידה וממשיכה לחלוק את חוויותיה עם עוקביה, תוך שהיא מעוררת השראה בקרב רבים בזכות ההעצמה הנשית.

רוב הגולשים שלה הגיבו בהתלהבות: "את השראה", כתבה לה גולשת אחת. שנייה הגיבה: "תודה לך על השיתוף. לא לכל אחת יש אומץ לחשוף את הסיפור שלה מול כולם". שלישי הוסיף: "את מדהימה. אני בטוח שתמצאי מישהו שיהיה ראוי לך".